Scene tulburătoare în Cluj. Un client a fost bătut de paznicul unui supermarket

Scene tulburătoare în Cluj. Un client a fost bătut de paznicul unui supermarket

Imagini tulburătoare au fost filmate în parcarea unui supermarket din Cluj-Napoca! Un client a fost bătut, de faţă cu alte persoane, chiar de către paznic.

Scene incredibile surprinse în Cluj-Napoca: client lovit crunt de paznic!

O scenă tulburătoare a fost filmată în parcarea unui cunoscut supermarket din oraşul Cluj-Napoca. Un agent a lovit crunt cu bastonul un client care îl înjura. Paznicul a fost oprit doar de persoanele din zonă, aceştia fiind nevoiţi să îl imobilizeze pentru ca totul să nu se termine cu o tragedie.

De vină ar fi fost, însă, chiar clientul recalcitrant. Cetăţean din Republica Moldova, acesta ar fi lovit un bărbat din cauză că l-ar fi atins cu maşina pe picior, chiar la intrarea în parcare. După terminarea scandalului, victima a alertat Poliţia. Agentul care a ajuns la faţa locului a fost Petre Margină. Acesta a scris pe Facebook exact ce s-a întâmplat.

„Să înțeleagă toată lumea că eu am fost chemat de un client în parcarea subterană pentru că a fost lovit cu capul în gură de față cu soția și copilul de către mizerabilul ăla de moldovean. Ajungând acolo, moldoveanul a început să ne înjure, după care a sărit la bătaie. Eu nu am putut să stau să mă uit cum sare la omul meu și de acolo a început tot circul. În fine, chiloțari de ăștia sunt cu grămada, eu consider că a fost auto apărare față de un drogat sau bețivan de moldovean”, a explicat Margină.

Scandalul s-a mutat la autoturismul tânărului, unde deja agentul de pază avea tricoul sfâșiat. Clientul bătut a depus plângere, iar agentul de pază este cercetat penal.

Scene tulburătoare în Cluj. Un client a fost bătut de paznicul unui supermarket
Scene tulburătoare în Cluj. Un client a fost bătut de paznicul unui supermarket

Reprezentanţii firmei de pază dau vina pe clientul recalcitrant

Reprezentanții firmei de pază de la Auchan Cluj, BMF GRUP, au precizat că agentul de pază a fost cel agresat.

”Șirul evenimentelor a început când echipa de pază a surprins în parcarea subterană a centrului comercial, un conflict deschis. Agresorul a atacat un tată, lovindu-l cu capul în gura, sub privirile neputincioase ale copilului minor și soției. Colegii noștri au intervenit în conformitate cu obligațiile legii 333/2003, încercând să aplaneze conflictul și să identifice agresorul.

Agenții au reușit fără violență să scape familia agresată de atacurile agresorului, acesta, părăsind parcarea cu autoturismul propriu, însă, doar pentru scurt timp, pentru că la ieșirea din parcare a oprit autoturismul, s-a dat jos, instigând agenții de pază. Ulterior, aceștia din urmă fiind nevoiți să facă uz de echipamentele din dotare.

Având în vedere procedurile de lucru, o data cu începerea incidentului, au fost anunțate organele de poliție, care între timp au sosit și au încătușat agresorul conducându-l la secție.

La solicitarea organelor de cercetare, echipa noastra a pus la dispoziție, imaginile de pe camerele de supraveghere din incinta centrului comercial, cu filmul evenimentelor în întregime.

Considerăm că intervenția agenților de pază a fost justă și proportională cu gravitatea situației, cel mai important fiind că o familie onestă aflată la cumpărături nu a avut mai mult de suferit din cauza unor agresori violenți”, a precizat Gabriel Tomescu, CEO BMF GRUP.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI