O ,,Revoluție” uriașă se pregătește în toate magazinele Lidl. Clienții urmează să fie surprinși de noile detalii pe care le vor lua la cunoștință. Zilele de cumpărături se vor schimba pentru ei în viitorul apropiat. Există noi planuri pentru aplicații care le-ar ușura munca multor oameni. Doi mari giganți din sfera aceasta doresc să simplifice treburile oamenilor și astfel să profite de autoscanare în viitor. Iată despre ce este vorba!
Aldi și Lidl au planuri mari. Cei doi giganți vor să schimbe în viitorul foarte apropiat modul de cumpărături al oamenilor. Se pare că există noi idei pentru aplicații deosebite pentru cumpărături și în privința promoțiilor. Aldi și Lidl plănuiesc ,,revoluția” de zile mari pentru autoscanare.
Totul a plecat de la Lebensmittel Zeitung, care raportează un anunț de angajare în care Aldi Süd caută un specialist care să sprijine, să planifice și să monitorizeze introducerea unei „aplicații Scan&Go în 7000 de filiale din întreaga lume”. În timpul acesta, Lidl lucrează la o soluție similară pentru a duce cumpărăturile la alt nivel în propriile magazine.
Aldi și Lidl nu sunt singuri în acest sens, dar urmează din ce în ce mai mult tendința pe care alți retaileri și supermarket-uri au luat-o deja în considerare. Dezvoltarea digitală este un alt pas dorit de cele mai mari lanțuri de supermarket-uri din lume.
Acum, plățile automate sunt foarte populare, iar soluțiile pentru cumpărături în mediul online sunt foarte ușoare pentru clienți de peste tot. Schimbările următoare făcute de Aldi și Lidl ar putea modifica întreg cursul milioanelor de clienți.
Lidl este iubit și în România. Celebrul lanț a sărbătorit anul trecut 10 ani de la intrarea pe piața noastră. Clienții au la dispoziție și Piața Lidl pentru o varietate de fructe și legume. De asemenea, în cadrul magazinelor găsesc întotdeauna: carne proaspătă, mezeluri, lactate, dar și produse de panificație sau produse de tip convenience.
Un obiectiv important al companiei este să susțină producătorii români și să extindă pe piața internațională diverse produse, mai ales ambalate. Lidl facilitează astfel exportul de marfă provenită de la furnizorii din România către magazinele Lidl din alte țări, făcând cunoscute produsele românești și către clienții din alte țări.
Compania a facilitat exporturi de cel puțin 164 de milioane de euro în ultimii ani pentru produsele furnizorilor români către piețele din Europa.