S-au aflat regulile și condițiile pe care fiecare concurentă la Bravo, ai stil! trebuie să le respecte cu sfințenie.
Concurentele Bravo, ai stil! nu trebuie doar să aibă simțul modei. Ele sunt obligate prin contract să îndeplinească o mulțime de condiții pentru a participa la controversatul show de fashion.
Fetele care participă la castin trebuie să semneze un contract prin care acordă televiziunii dreptul de imagine și de folosire a înregistrărilor și fotografiilor în orice format media pe o durată de 3 ani de la semnarea contractului.
De asemenea, ele trebuie să se angajaeze că materialele folosite de televiziune nu vor fi „retrase, distruse, șterse sau eliminate”, ci vor putea rămâne publice și accesibil și după expirarea perioadei de 3 ani.
Totodată, ele semnează un acord prin care permit Kanal D să citeze și să folosească postările publice din social media.
Fetele care participă la castingul Bravo, ai stil! se angajează prin contract să nu facă niciun fel de comunicare sau activități care să aducă atingere televiziunii și niciun fel de „afirmaţii defăimătoare, denigratoare sau de altă natură cu privire la Kanal D”.
Concurentele nu vor avea dreptul să valideze sau să aprobe materialele foto și video, imaginea și prestația lor, Kanal D având drepturi totale cu privire la astfel de chestiuni.
Totodată, se arată în contract, fetele trebuie să aibă 18 ani, un cazier curat, să fie cetățeni români și să furnizeze fotografii și materiale video care le aparțin exclusiv.
Iată ce spune unul dintre punctele contractului:
„Înteleg ca simpla participare la casting nu garantează că voi fi selectat in vederea participarii la emisiune, aceasta decizie fiind la libera discretie a producatorului si a statiei TV Kanal D./
Mă oblig să nu fac niciun fel de comunicări sau activităţi de natură să aducă atingere imaginii, renumelui şi activităţii Dogan Media International, şi niciun fel de afirmaţii defăimătoare,
denigratoare sau de altă natură cu privire la Dogan Media International sau la produsele din portofoliul său, care să aibă un impact negativ asupra imaginii Dogan Media International”.