Cofondatorul FAN Courier, Adrian Mihai, spune că, în această perioadă, compania este pregătită să preia un flux mai mare de livrări de alimente, dacă se pune această problemă.
Mihai încearcă să liniștească anxietățile celor care cred că a intră în contact cu un curier care a intrat în contact și cu alți oameni e periculos și spune că, oricum, plata online și statul acasă sunt mult mai importante decât ieșitul în magazine. Mihai adaugă și faptul că și-au dotat curierii cu măști și mănuși, pentru securitate sporită.
„Noi încurajăm plăţile online pentru că în aşa fel contactul cu un curier poate fi zero. Pur si simplu îi spui să anunţe când ajunge la uşă şi să lase coletul acolo. Oricum noi ne-am luat toate măsurile şi am echipat curierii cu măşti, mănuşi şi soluţii dezifectante, am luat toate măsurile care se impun”.
Carrefour, Mega Image sau Cora sunt printre retailerii care livrează la domiciliu. Mihai a dat asigurări că FAN Courier e pregătită să mărească capacitatea de livrare de alimente la domiciliu, dacă piața o va cere. „Noi lucrăm cu cel puţin 5-6 companii în zona de livrări de alimente”, a spus acesta.
Adrian Mihai spune că FAN Courier a luat mai multe măsuri pentru a asigura continuitatea activităţii companiei.
„Suntem conştienţi de faptul că suntem cei care asigură conexiuni între companii, dar şi între companii şi clienţi persoane fizice aşa că ne-am luat toate măsurile pentru a ne asigura că activitatea companiei nu este întreruptă. De exemplu, am separat în mai multe clădiri departamentele vitale astfel încât în cazul apariţiei unui caz de îmbolnăvire, activitatea unui departament să nu fie afectată”.
De altfel, Adrian Mihai spune că activitatea economică ar trebui să-şi urmeze cursul normal pentru ca efectele acestei crize să fie diminuate cât mai mult.
FAN Courier deserveşte cei peste 50.000 de clienţi, majoritatea persoane juridice, cu ajutorul unei echipe formate din peste 6.850 de colaboratori şi a unei flote auto de peste 4.200 de autovehicule.