Produsul Lidl România pentru baie care va face furori. E ceva unic, iar prețul este foarte mic

Care este produsul Lidl România destinat pentru baie, care va face furori. El se numără printre ofertele la produsele pe care le va avea magazinul, de săptămâna viitoare. Produsul de baie este unul destul de neobișnuit, la un preț extrem de avantajos. Compania a mai vândut un astfel de produs și anul trecut, pe alte piețe și sub o altă marcă. Iată despre ce anume este vorba.

Produsul Lidl România pentru baie care va face furori

Lidl a publicat pe site ofertele pe care le va avea săptămâna viitoare. Printre ele se află un și un produs de baie inedit. Compania o să vândă, începând de luni, o pară de duș cu LED și display pentru afișarea temperaturii. Acest produs, marca Livarno Home, va avea un preț de aproximativ 50 de lei.

Acest dispozitiv are niște culori care se schimbă în funcție de temperatura apei: culoarea albastră este pentru apă rece, verde indică o temperatură medie și culoarea roșie indică o apă fierbinte. Deocamdată nu se știe dacă dispozitivul funcționează cu baterie sau se încarcă de la priză.

Un produs similar s-a mai vândut și anul trecut, pe alte piețe pe care compania Lidl este prezentă, însă sub marva Miomare. Un clip cu acest dispozitiv a fost publicat și pe Youtube.

De menționat este că un astfel de produs este comercializat și de eMag, la prețul de 42,90 lei. Produsul are pe eMag un rating de 3,5 steluțe din 5, primit de la opt dintre utilizatori. Au fost și clienți care au scris că au primit produse defecte, la care culorile nu se schimbau.

Despre magazinele Lidl

Lidl reprezintă un lanț de magazine de tip discount fondat în Germania, care este operat de concernul Lidl Stiftung & Co. KG cu sediul în orașul Neckarsulm.

Lidl are peste 10.000 de magazine la nivel internațional. Magazinele Lidl sunt situate în Germania, Franța, Austria, Belgia, precum și în alte țări din Europa de Vest, Europa Centrală, Europa de Nord și Europa de Est.

În România, grupul Schwarz este prezent din 2005 prin divizia Kaufland. Pe piața din România, Lidl a intrat în anul 2010, atunci când a preluat de la grupul Tengelmann cele circa 100 de magazine de discount Plus.

În anul 2011, magazinele Plus au fost redenumite în Lidl, iar anul acesta, rețeaua a ajuns la peste 290 de magazine, 5 sedii logistice și peste 9000 de angajați.

Afacerile Lidl au trecut, în anul fiscal 2019, de suma de 10 miliarde de lei.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI