Este alertă alimentară în Spania, după ce reprezentanții lanțului de magazine Lidl au expus la rafturi un produs periculos. Pe platformele sociale a luat naștere o dezbatere în care s-au implicat inclusiv asociații din domeniul protecției consumatorilor, care cer retragerea produsului de la vânzare: „Cum poți să vinzi așa?”.
Pe platformele sociale a luat naștere o amplă dezbatere cu privire la un produs expus la vânzare în magazinele Lidl din Spania. Clienții lanțului german de retail, precum și conducerile asociațiilor din domeniul protecției consumatorilor cer retragerea de urgență a produsului de la vânzare.
Unele produse sunt expuse la vânzare în ambalaje deosebit de atractive, aceasta fiind una dintre cele mai cunoscute tehnici puse în aplicare de angajații din marketing pentru a atrage mai mulți clienți. Doar că unele detalii pot da naștere confuziilor, mai ales dacă respectivele produse ajung în atenția copiilor.
Nu doar copiii pot fi expuși pericolului, ci și persoanele care nu cunosc limba engleză și, prin urmare, nu înțeleg informațiile expuse pe eticheta produsului. Utilizatorii online care sunt și clienți ai lanțului de magazine Lidl au adus problema în atenția reprezentanților din Spania, acolo unde a fost declanșată alertă alimentară.
Un produs de curățenie a fost expus la vânzare într-un ambalaj ce îl face ușor de confundat cu sucul de portocale. Recipientul, culoarea sa, precum și modul de etichetare îl fac să fie atrăgător, iar de copii poate fi rapid confundat cu o băutură răcoritoare, au atras atenția mai multe persoane.
Produsul de curățenie este potențial periculos, au transmis reprezentanți ai asociațiilor din domeniul protecției consumatorilor. Aceștia au explicat că produsul poate fi derutant din punct de vedere vizual. Eticheta sa, care este în engleză, nu poate fi înțeleasă de toată lumea, astfel încât mulți clienți ar putea să nu-și dea seama despre ce este vorba concret.
„Într-adevăr, nu se pot vinde produse de curățenie cu design de ambalaj și culori de conținut pe care copiii le-ar putea confunda cu cele ale alimentelor. Trebuie să fie retrase imediat de la vânzare” – este mesajul transmis de reprezentanții unei asociații pe platformele sociale.
Clienții magazinelor Lidl din Spania au susținut punctul de vedere al asociațiilor din domeniul protecției consumatorilor.
„Noroc că pun simbolul produselor de curățenie și de protecție și că valorează de trei ori mai mult decât o băutură răcoritoare”/ „Cum poți să vinzi așa?”/ „Trebuie să fii neapărat copil ca să faci o astfel de greșeală? Am 28 de ani și nici nu am terminat de citit eticheta produsului din care am băut deja un pahar” – sunt câteva dintre comentariile utilizatorilor online care așteaptă retragerea produsului de la vânzare.