Produsele ieftine de la Kaufland care apar de miercuri în magazine. Ofertele sunt incredibile, românii se vor ”bate” pe produse

de: Ștefan R. Apostol
13 09. 2023

Anul 2023 a adus creșteri importante în vânzări în cadrul grupului Schwarz, la cele două lanțuri de magazine, Kaufland și Lidl, iar raportul anului trecut vorbește de vânzări de 154,1 miliarde de euro, ceea ce reprezintă o creștere de 15,4% de la an la an. Pe lângă asta, inclusiv Kaufland și-a continuat campaniile de oferte cu prețuri mici. În acest context vorbim și de produsele ieftine de la Kaufland care apar de miercuri în magazine.

Pentru 2022,  Lidl și Kaufland raportează vânzări de 154 miliarde de euro

Grupul Schwarz, care operează lanțurile Lidl și Kaufland, a raportat vânzări de 154,1 miliarde de euro în anul financiar 2022, o creștere de 15,4% de la an la an.

Vezi și: Cine este, de fapt, patronul LIDL şi Kaufland. Se ştiu puţine despre el, e cel mai bogat din ţara lui acum

Grupul german a precizat că a înregistrat o creștere „la un nivel stabil”, în pofida inflației și a ratelor mai mari ale dobânzilor, compensând creșterea costurilor cu materiile prime, energia și mărfurile prin „gestionarea eficientă a proceselor”.

Companiile producătoare din cadrul Schwarz Group au livrat bunuri în valoare de aproximativ 3,4 miliarde de euro către Lidl și Kaufland la prețuri de transfer intern, ceea ce reprezintă o creștere de 29,7% față de anul precedent.

Lidl, vânzări de 114,8 miliarde de euro

Lidl a raportat anul trecut vânzări de 114,8 miliarde de euro, în creștere cu 13,8% de la an la an.

Vânzările online ale discounterului s-au ridicat la 1,9 miliarde de euro, o creștere de 8,5% față de perioada anterioară.

Kaufland a raportat vânzări de 31,8 miliarde de euro anul trecut, o creștere de 16,1%, care a fost stimulată de integrarea fostelor magazine Real.

Vezi și: Carrefour România, vânzări record după inflația din 2023. Francezii sunt pe urmele Lidl și Kaufland

La finalul anului financiar, Schwarz Group a operat un total de 13.700 de puncte de vânzare, în creștere cu 400 față de anul precedent.

Dar, la fel ca și fratele mai mare, Kaufland își menține poziția de lider pe piețele din Europa, inclusiv în România, dar și campaniile de oferte și vânzările produselor la prețuri mici.

Pentru clienții locali, Kaufland vine cu o nouă ofertă. Așa că vorbim de produsele ieftine de la Kaufland care apar de miercuri în magazine. Citește mai departe și vezi care este lista cu aceste produse.

Lista cu produsele ieftine de la Kaufland care apar de miercuri în magazine

Retailer-ul și-a publicat noul catalog de oferte, valabil în perioada 13-19 septembrie a.c., iar oferta cuprinde și lista cu produsele ieftine care apar de miercuri în magazine.

Conform datelor oferite de retaileru, oferta acestei săptămâni aduce reduceri de peste 30%, de exemplu, la toată gama de articole Lipton Ice Tea, sau de 10% la arhaidele marca Soltino, precum și un rabat de 17% la telemeaua marca Hochland.

Vezi și: Produsul de numai 2 lei de la Lidl pe care toți românii se vor ”bate” în această săptămână. Până când e valabilă oferta

Dacă vă interesează să cumpărați carne, noul catalog aduce un discunt de 31% la pulpa de porc fără os, iar la raionul de legume castraveții se vând cu 3,39 lei și cu un discount de 24%.

În același catalog cu produsele ieftine care apar de miercuri în magazine mai regăsim jambon de la Matache Măcelaru, la doar 8,29 lei și 30% reducere, Salam de vară Caroli la 5,49 lei cu un rabat de 31%, coaste de porc la 17,99 lei, sau cotrelt de porc feliat, cu 20% reducere, la doar 23,99 lei.

Dacă te-am făcut curios, poți consulta catalogul săptămânii și să te decizi care sunt produsele iefitine de la Kaufland pe care le dorești.