Un Kaufland din Iași a retras de pe piață mai multe produse cu probleme, ce se aflau deja pe rafturi. Este vorba despre Kaufland Podu de Piatră. Este pentru prima dată când marele retailer admite că au apărut nereguli în ceea ce privește calitatea produselor.
Totul s-a întâmplat atunci când un ieșean a cumpărat câteva cutii de fasole. Ajuns acasă, a observat că acestea conțineau doar apă. Acesta a sesizat problema conducerii magazinului. În acest mod, a obligat reprezentanții companiei să retragă produsul de pe rafturi.
Bărbatul a pus în coșul de cumpărături 12 cutii de fasole. A achitat suma de 27 de lei și a mers liniștit acasă. În aceeași zi, a vrut să gătească produsele cumpărate, însă mare i-a fost surpriza când a observat ce este în ele. Când a deschis cutia, a găsit doar apă. Nemulțumit fiind, a postat fotografiile pe rețelele de socializare, alături de un mesaj.
„Iată ce am cumpărat din Kaufland, Podu de Piatră. Cutii de fasole doar cu apă. Eu nu am reușit să fac filmare, dar cineva care a pățit la fel a filmat și asta este dovada”, a arătat tânărul pe grupul Ești din Iași Dacă.
Bărbatul nu a făcut plângere la OPC și nici nu a cerut banii înapoi. După postarea sa, a aruncat cutiile pline cu apă la gunoi. Intenția lui a fost de a arăta lumii ce a pățit, preventiv să nu mai treacă și altcineva prin asta.
Nu este pentru prima dată când clienții sunt nemulțumiți de produse. Aceștia au atras atenția de nenumărate ori asupra problemelor cu care s-au confruntat atunci când au cumpărat diverse produse de la Kaufland.
Ieșenii nemulțumiți au depus reclamații. În urma verificărilor efectuate de comisarii pentru protecția consumatorilor, s-a dovedit că aceștia aveau dreptate. Mai mult, controalele efectuate de CJPC au scos la iveală mai multe probleme în magazinele Kaufland.
În urma acestor nereguli, au fost aplicate amenzi de 100.000 de lei. De cele mai multe ori, clienții erau păcăliți cu promoții, însă informațiile erau greșite. Prețul de la casa de marcat era diferit față de cel prezent la raft, iar cumpărătorii au observat acest lucru.
Una dintre reclamațiile depuse de ieșeni a fost în anul 2020. Atunci, un client a găsit salam mucegăit pe rafturile din magazin. În momentul în care a sesizat problema, nu a primit răspuns din partea angajaților. Mai mult de atât, a fost obligat să plătească pentru anumite produse ce nu erau cumpărate din magazin.