Prețurile biletelor și abonamentelor metropolitane integrate au fost anunțate de Metrorex, iar cel mai scump abonament costă 2.000 de lei. Începând de astăzi, 17 februarie, compania își optimizează oferta tarifară prin lansarea primelor bilete metropolitane integrate pentru transportul de suprafață în regiunea București –Ilfov. Mai multe detalii, în continuare.
Compania Metrorex își înștiințează călătorii că începând de joi, 17 februarie, își optimizează oferta tarifară prin lansarea primelor bilete metropolitane integrate pentru transportul de suprafață în regiunea București –Ilfov, cu metroul și cu transportul pe calea ferată pe ruta Gara de Nord – Aeroportul Henri Coandă.
Biletele sunt, după cum era de așteptat, ceva mai scumpe și acoperă titluri de călătorie de 24 ore, 72 ore, 1 lună, 6 luni sau 12 luni. În vreme ce un bilet pe 24 de ore costă 20 de lei, unul pe 72 de ore e 40 de lei.
Călătorii care optează pentru un abonament metropolitan integrat pe o lună vor fi nevoiți să scoată din buzunar 140 de lei în cazul unei călătorii metrou – cale ferată, iar dacă include transportul de suprafață, atunci tariful ajunge la 210 lei.
Pentru același abonament, dar pe șase luni, un călător trebuie să plătească 800 de lei în primul caz și 1.100 de lei în cel de-al doilea.
Citește și: Amenzi pentru nepurtarea măștii la metrou. Cine le poate da, conform Metrorex
Cel mai scump abonament este cel care se face pe un an, iar prețurile sunt 1.400 de lei, respectiv 2.000 de lei.
Titlurile de călătorie metropolitane integrate cu valabilitate de 24 h și 72 h permit oricâte transbordări pe orice vehicul de transport de suprafață, metrou și feroviar pe ruta Gara de Nord – Aeroportul Henri Coandă, în regiunea București – Ilfov, în intervalul orar de valabilitate menționat.
În schimb, la metrou, titlurile de călătorie vor avea o temporizare de 15 minute și vor putea fi cumpărate de la punctele de vânzare din rețeaua de metrou.
Realizarea sistemului integrat de tarifare, pentru cele trei moduri de transport public, și anume rutier/pe șine, feroviar și cu metroul, în Capitală și în zona metropolitană urmărește, potrivit companiei Metrorex, o accesibilitate mai mare pentru utilizatorii transportului public la serviciile oferite de operatorii de transport care își desfășoară activitatea în București, notează mediafax.ro.