Fiecare dintre noi, la un moment dat, ne-am dorit mașini scumpe, bani, vile și notorietate. Dar, mulți dintre noi rămânem doar cu visul. Există un om în România care se poate numi un fericit al soartei totuși. Este un om cu o carieră înfloritoare și multe afaceri bănoase. Unde mai pui că la un moment dat a fost al doilea cel mai puternic om din România. Dacă nu v-ați dat seama cine e, vă spunem noi numele. Călin Popescu Tăriceanu.
Pentru unii români, Călin Popescu Tăriceanu poate fi încă un mister. Înainte de evenimentele din Decembrie 1989, Călin Popescu Tăriceanu era un inginer lucrând la Consiliul Național al Apelor, filiala Argeș. Ulterior, în 1977, se mută la București, unde lucrează, tot ca inginer, la Trustul de Construcții Industriale București. Devine asistent universitar al Facultății de Hidrotehnică din București în 1981, unde activează până în 1991.
Nimeni nu știe cum, dar în 1990 Călin Popescu Tăriceanu devine printre primii proprietari ai unui post privat de radio, Radio Contact. A condus postul, din funcția de director general între 1992 și 1996. În aceeași ani, mai exact în 1990, Călin Popescu Tăriceanu devine membru fondator al Partidului Național Liberal. De-aici în colo cariera sa politică crește, ajungând pe 28 decembrie 2004 Primul Ministru.
În aceeași perioadă decidă să intre în afaceri cu automobile, devenind partener integral în 1993 al companiei Automotive Trading Services. Compania este distribuitorul exclusiv pentru automobilele Citroen în România. Fiind pe cașcaval, în 1994 înființează Asociația Producătorilor și Importatorilor de Automobile (APIA). I-a fost președinte în două mandate diferite.
Având în vedere averea lui Călin Popescu Tăriceanu, conform Forbes, de 7 milioane de euro în 2011, nu e de mirare că are mașini luxoase. De altfel este recunoscut pentru colecția sa de mașini vechi, în ediții limitate. Zilele trecute, paparazzi Impact.ro l-au surprins pe celebrul politician la volanul unui bolid de lux.
Este vorba de un Porsche 911 din 1996. Mașina de lux este un adevărat monstru, dacă ținem cont că motorul este de 285 CP (210 kW), cu cilindrii de 3600 cm³, pe benzină. Nu mai punem în discuție cam cât costă o astfel de mașină, chiar și din 1996, și anume aproximativ 200.000 de dolari.
Porsche 911 a fost introdus în 1993 pentru anul modelului 1994 și la timp pentru cea de-a 30-a aniversare a lui 911. A fost o mașină extrem de importantă pentru Porsche, care a venit într-un moment plin de turbulențe. Până la mijlocul anilor 1990, mașinile cu motor frontal dispăruseră și a existat o scurtă perioadă de timp când Boxster să intre pe piață și 993 era singurul model din gama Porsche.
În ceea ce privește design-ul, era un aspect cu totul nou, în mod inconfundabil deveiinnd amprenta modelului 911. Conceput de englezul Tony Hatter, avea umflături largi și musculare în toate locurile potrivite. Aripile frontale inferioare însemnau că era primul 911 în care șoferii nu puteau fi văzuți din cabină.
Mulți consideră căeste cel mai frumos model Porsche, și este cu siguranță una dintre cele mai plăcute mașini de condus, chiar dacă unele dintre cele mai noi Porsche 911 sunt mai rapide.