Pericolul ascuns în uleiul de cocos comestibil. Greșeala fatală pe care românii o fac la consum

Pericolul ascuns în uleiul de cocos comestibil. Greșeala fatală pe care românii o fac la consum
Ce poți păți dacă consumi ulei de cocos

Ce consumăm zilnic ne poate îmbunătăți sau agrava sănătatea inimii. Așadar, trebuie să acordăm o atenție sporită la alimentele pe care le mâncăm, întrucât acestea pot fi dăunătoare pentru organism.

Alimente care pot afecta sănătatea inimii

În continuare vă vom prezenta câteva alimente care pot fi dăunătoare pentru sănătatea inimii dumneavoastră.

Uleiul de cocos

Deși unele persoane susțin că dieta uleiul de cocos din dieta Keto este benefic pentru organism, se pare că adevărul este altul. Potrivit unui studiu, aportul de ulei de nucă de cocos crește nivelul colesterolului. Chiar dacă acesta este un produs vegetal, este solid și este compus în special din grăsimi saturate. De preferat ar fi uleiul de măsline, care are un conținut ridicat de grăsimi sănătoase.

Margarina

Se pare că nici acest aliment nu este mai sănătos pentru inimă decât uleiul de cocos sau untul. Asta datorită faptului că are un conținut ridicat de grăsimi saturate. Aporturile ridicate a acestora au un impact mare asupra nivelului de colesterol și trigliceride. Puteți alege alte variante precum untul de pante, susține nutriționista Kelly Jones.

Fructele uscate cu sulfiți

Deși acestea pot părea o alternativă bună la varianta proaspătă a fructelor, nu sunt. Majoritatea acestor alimente pot conține ingrediente care pot fi mai puțin sănătoase pentru inimă.

”Multe fructe uscate sunt tratate cu sulfiți. Sulfiții sunt conservanți care provoacă reacții inflamatorii la multe persoane. În special la cei cu alergii și astm.

Inflamarea este un factor de risc cunoscut pentru bolile de inimă. Așa că, atunci când alegeți fructele uscate, verificați lista de ingrediente, astfel încât să vedeți doar fructe și poate un pic de zahăr adăugat pentru opțiunile tarte, cum ar fi cireșele sau merișoarele”, a adăugat Kelly Jones.

Salate sau dressinguri fără grăsimi

Grăsimile precum uleiul de măsline sau de avocado sunt sănătoase pentru inimă. Tocmai de aceea se ajunge la alegerea unor dressinguri făcute din acestea, în loc de versiuni fără grăsimi sau cu un conținut mai scăzut de grăsimi.

”Grăsimea este un nutrient esențial nu numai pentru o varietate de funcții în corpul nostru odată ce este absorbită. Dar este, de asemenea, esențială pentru a absorbi vitaminele liposolubile și antioxidanții liposolubili. În special, vitaminele D și E ajută la o bună sănătate a inimii. Astfel încât, dacă folosiți un dressing care nu conține suficiente grăsimi, este posibil să nu fie absorbite vitaminele”, a explicat Kelly Jones, potrivit allrecipes.com.

 

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI