Un oraș din România reușește să surprindă de ani buni cu imaginea sa. Primarul acestuia se mândrește cu reușitele sale și cu deciziile luate în ultimul timp. ,,Este pe primul loc în topul destinațiilor europene de Paște, înaintea unor orașe precum Roma, Paris, Viena”, a subliniat edilul. Locul primește anual foarte mulți turiști, iar străinii sunt încântați de frumusețile pe care le găsesc acolo. Despre ce oraș este vorba?
Un oraș din România a reușit performanța să ia fața unor capitale mari ale lumii. Acesta arată fabulos, motiv pentru care este pe lista unor turiști străini.
Mai exact, este vorba despre Craiova, ce se află pe primul loc în topul destinațiilor europene de Paște. Primarul municipiului a postat un mesaj pe rețelele de socializare despre acest lucru, mândrindu-se cu cele reușite în ultimii ani.
Ea a susținut că orașul a fost votat de peste 10.700 de oameni din 68 de țări ca fiind destinația preferată de sărbătorile pascale. Craiova este singurul loc din România inclus în acest top în care se regăsesc numeroase destinații din Europa.
Primarul susține că se vede obligat să aibă în continuare rezultate fantastice în direcția aceasta, iar orașul să aibă o imagine impecabilă.
,,O veste extraordinară pentru orașul nostru: Craiova este pe primul loc în topul destinațiilor europene de Paște❣️
Orașul nostru a fost votat de peste 10700 de oameni din 68 de țări ca fiind destinația lor preferată de Paște, înaintea unor capitale și orașe europene cu tradiție, precum Roma, Paris, Viena, Praga sau Londra❣️ Craiova este, de altfel, singurul oraș din România inclus în acest top, în care se regăsesc zeci de destinații din Europa.
Peisajele florale din parcurile, grădinile și zonele publice ale orașului, precum și amenajarea de noapte făcută la Catedrala din Craiova pentru perioada sărbătorilor, i-au determinat pe cei care urmăreau acest concurs să ne acorde votul care ne conferă acest prestigios loc întâi.
European Best Destinations este cel mai vizitat site turistic din Europa, iar plasarea în top ne onorează și ne obligă să ne prezentăm cel puțin la fel de bine și pe viitor.
Hotelierii, agențiile de turism și toate companiile sau instituțiile care lucrează în domeniul turismului din Craiova au dreptul să utilizeze oficial logo-ul „European Best Easter Destination” pe toate comunicările, site-urile, fotografiile sau imaginile difuzate/distribuite. Mulțumim tuturor celor care au votat Craiova și vă așteptăm să ne vizitați orașul”, a fost mesajul edilului de pe Facebook.