O femeie care a comandat mâncare online a primit un mesaj ciudat de la curier, luni, 3 aprilie 2023. Evenimentul a ajuns în atenția presei abia acum, după ce românca s-a hotărât să facă publică situația. Nu este prima dată când au loc astfel de discuții „extra” între angajați și clienți. Iată cum a decurs situația!
Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la diverse tipuri de produse și preparate pentru clienți la cerere, devine din ce în ce mai populară în România. A fost des folosită în perioada pandemiei de coronavirus, când se încerca evitarea contactului față-n față, după lansarea sa în octombrie 2021.
În ultima perioadă, foarte mulți români aleg să practice meseria de curier Glovo ca sursă principală sau secundară de venit. În principiu, datorită flexibilității programului de muncă, mai ales în marile orașe. Activitatea în sine este foarte versatilă, datorită varietății tipurilor de produse care se pot livra clienților.
Curierii Glovo livrează de la alimente și băuturi la mâncăruri tip fast-food, produse cosmetice, medicamente și altele. Tot ei ajung în atenția publicului larg și datorită situațiilor ciudate pe care le creionează. Nu toți, bineînțeles, ci doar o parte. Nu o dată s-a întâmplat ca aceștia să poarte discuții „extra” cu clienții.
Un eveniment de acest fel a avut loc chiar recent, mai exact la începutul acestei săptămâni, luni, 3 aprilie 2023. O clientă româncă a făcut o comandă prin intermediul platformei multi-categorie și a primit un mesaj foarte ciudat din partea curierului, pe care nici nu prea a știut cum să-l interpreteze.
Situația a ajuns în atenția multor români, după ce clienta a decis să facă totul public pe platformele sociale. Aceasta a publicat pe Facebook o captură de ecran cu discuția pe care a purtat-o cu cel care ar fi trebuit să îi livreze comanda. Luni, 3 aprilie, la ora 01:38, bărbatul i-a dat un mesaj în limba engleză, pe aplicația Glovo.
Angajatul i-a cerut clientei bani, deși comanda de mâncare era deja plătită online cu cardul. Curierul a încercat să o „aburească” pe femeie, condiționându-și deplasarea de ceva cash. Românca s-a speriat și, în cele din urmă, a decis să spună tuturor utilizatorilor din mediul online ce i s-a întâmplat.
Angajatul Glovo, ora 01:38: Bună…
Clienta: Bună.
Angajatul Glovo: De ceva timp, comanda ta se află în așteptare. Comanda ta va fi plătită numerar, dar nu am cash (probabil s-a referit la faptul că nu ar avea bani să-i ofere rest – n.r.).
Clienta: Am plătit cu cardul.
Angajatul Glovo: Îmi dai niște bani și vin la tine. Da, știu că ai plătit, dar au greșit.
Discuția dintre angajatul Glovo și clientă poate fi citită și în limba engleză, în materialul încărcat în galeria foto a acestui articol. Trebuie precizat că nu este primul eveniment de acest fel raportat în cazul curierilor.