Dacia intenționează să lanseze și a treia generație Sandero, întrucât primele s-au bucurat de popularitate, atât în România, cât și în restul Europei. O revistă franceză a publicat deja un posibil design al viitoarei Dacia Sandero.
Dacă românilor le-ar plăcea mai mult mașinile cu consum redus de carburant și cu dimensiuni medii, mult mai potrivite pentru străzile de la noi, poate că Sandero ar fi fost cel mai vândut din întreaga gamă Dacia.
În general, românii preferă mașinile mari și nu întotdeauna din motive întemeiate, dar brandul românesc pare să le satisfacă pofta de mașină voluminoasă.
Încă de la lansarea celei de-a doua generații s-a observat o schimbare semnificativă de design, mai ales la exterior.
În această toamnă însă, revista franceză Auto Plus punea pe copertă o Dacia Sandero pe care n-ai mai văzut-o până acum. Nici n-ai fi avut cum pentru că încă n-a fost fabricată, iar ce apare în imagini ar fi doar o randare.
În fotografii apare un Sandero mult mai robust decât modelele cunoscute, mai lung și mai lat, deci vizibil mai stabil și poate și mai încăpător.
Farurile și calandrul nu diferă prea mult de modelul din a doua generație, dar partea inferioară a feței a căpătat un design mai atrăgător, mai modern și cu o mai bună dispunere a proiectoarelor de ceață. Ornamentele din jurul aripilor și de pe acoperiș te duce cu gândul la un model Stepway, care este vârful de gamă la Dacia.
Cele mai multe modificări de design apar în partea din spate. Sandero e de nerecunoscut și seamănă cu designul altor mașini mult mai scumpe, dar din aceeași categorie, cum ar fi Ford.
Ca urmare a unei astfel de configurări, viitoarea Dacia Sandero ar putea fi construită pe platforma CMF-B, disponibilă în două variante după alianța Renault cu Nissan: una mai “slabă”, numită Low Specifications și una premium, High Specifications.
Modelul ar putea fi prezentat abia la finalul anului viitor, dar încă nu se știe nimic sigur. E foarte posibil să nici nu fie disponibilă pe piața din România.