Unul dintre cei mai mari doi jucători de pe piața RCA din România, Euroins, care are cel puțin două milioane de clienți, anunță că a îmbunătățit procedurile de instrumentare a dosarelor de daună, timpii dedicați constatări acestora, precum și situația rezervelor și reasigurării.
Euroins, unul dintre cei mai importanți jucători din piața RCA, și-a rezolvat problemele pentru care a primit amendă. Euroins a transmis că niciunul dintre aspectele sesizate de controlul periodic din 2019, care a dus la amendarea companiei și la instituirea unui plan de măsuri, nu mai sunt valabile.
„De la perioada controlului şi până la momentul actual, Euroins România a îmbunătăţit semnificativ indicatorii semnalaţi„, au transmis reprezentanții companiei.
Într-o ședință din 5 februarie a.c., Consiliul Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) a avizat rezultatele activității de control inopinat la societatea de asigurare EUROINS România Asigurare-Reasigurare, pe care a amendat-o cu suma de 100.000 de lei.
Astfel, Consiliul Autoritatea de Supraveghere Financiară a decis sancționarea companiei Euroins cu o amendă în valoare de 100.000 lei pentru nerespectarea prevederilor legale stipulate în Legea 132/2017, preum și Norma 20/2017.
-înregistrarea cererii de despăgubire depusă la dosar;
-răspunsul privind solicitarea de despăgubire și formularea ofertei;
-utilizarea Procesului verbal de constatare care nu conține mențiunea conform căreia persoana prejudiciată are dreptul să se poată adresa oricărei unități reparatoare auto, fără nicio restricție sau constrângere din partea asiguratorului RCA;
-utilizarea unor surse de referință neprevăzute în legislația din domeniul asigurărilor;
-termenul de încheiere a procesului verbal suplimentar de constatare.