De la 1 iulie, Luca de Meo este noul CEO al Grupului Renault. Acesta consideră că Dacia s-a dovedit a fi un miracol, dat fiind că nimeni nu ar putea face atât de mulți bani ca producător român, la nivelul actual de piață al companiei.
În această săptămână, șeful grupului Renault s-a aflat într-o vizită în România, fiind și prima călătorie a noului CEO la diviziile grupului din afara Franței. El a vizitat atât uzina din Mioveni, cât și Centrul Renault Business Connected din Capitală și Centrul Tehnic de la Titu, unde se află în testele finale viitoarele modele Logan și Sandero ale Dacia.
Luca de Meo a ținut un discurs cu ocazia prezentării rezultatelor financiare ale Grupului Renault din prima jumătate a anului: „Privită din interior, Dacia arată şi mai mult ca un miracol. Nimeni din industria auto nu poate face atât de mulţi bani la acest nivel al pieţei. Este momentul potrivit pentru Dacia să înflorească ca un brand de sine-stătător”.
La rândul lui, și Nicolas Maure, fost director al Automobile Dacia, actual vicepreşedinte senior al grupului francez şi preşedinte al diviziei Eurasia, a avut cuvinte de laudă la adresa companiei: „Lucruri uimitoare au fost realizate pentru a susţine activităţile din toate locaţiile şi pentru a continua proiectele noastre în această perioadă de pandemie.
A zecea aniversare a lui Duster, pe care am putut să o sărbătorim împreună la Mioveni, este o dovadă îndrăzneaţă a talentelor angajate în succesul Dacia şi a experienţei noastre puternice în industria auto din România. Mulţumesc tuturor echipelor pentru angajamentul şi pasiunea lor”.