Cristian Tudor Popescu nu este deloc pretențios când vine vorba de mașini. Ai putea chiar să treci pe lângă el în trafic și să nu îl recunoști. Jurnalistul este pasionat de mașina Dacia, dar în trecut a mai condus și Cielo și Nissan Terrano.
C.T. Popescu a vorbit, în cadrul unui interviu acordat în urmă cu mai mulți ani, despre mașinile pe care le-a condus de-a lungul timpului. În anii ’90, când România își retrăgea Ambasada din Kuweit, Cristian Tudor Popescu a condus o Dacia break pe o distanță de 2.000 de kilometri. Mai precis, a plecat cu Dacia din Iornadia și a ajuns la București, fără să fi semnalat vreun incident sau defecțiune pe traseu. Astfel, a demontat mitul potrivit căruia mașinile Dacia erau de proastă calitate. Până în acel moment, CTP mai condusese doar de câteva ori prin zonele rurale din România.
A condus ulterior un Cielo și un Nissan Terrano, dar se pare că a rămas veșnic îndrăgostit de Dacia. Chiar el a mărturisit că se simte extrem de bine la volanul mașinilor produse în uzina din județul Argeș.
Cristian Tudor Popescu a avut o mașină Dacia 1310, căreia i-a pus numele Rechinul șoseleleor. Autoturismul i-a fost însă furat, iar Poliția nu a reușit să îl recupereze și nimeni nu mai știe nimic de el. Gazetarul a fost nevoit să își cumpere o altă mașină și a ales tot o Dacia, dar de această dată Sandero. Și pentru că vechiul automobil a avut un nume, CTP a ales unul și pentru noua achiziție: Săndica.
Mașinile scumpe nu îl tentează pe jurnalist, care este de părere că acestea trebuie să fie mai degrabă practice decât luxoase. „Nu am înțeles niciodată de ce trebuie să am mai mult decât îmi trebuie”, a spus Cristian Tudor Popescu.