Vești importante pentru clienții IKEA din România. Celebrul retailer suedez va deschide un nou magazin în Timișoara, care va avea 250 de angajați. Ce planuri au șefii magazinului de mobilier și accesorii pentru casă în anul 2022. Statisticile sunt mulțumitoare și promițătoare. Ce spune managerul de marketing al noii sucursale IKEA din Timișoara.
IKEA România are planuri mari pentru anul 2022, iar primul dintre acestea îl reprezintă inaugurarea unui bagazin al brandului suedez în orașul Dumbrăviţa, lângă Timişoara.
Potrivit estimărilor făcute de specialiști, noul magazin al retailerul suedez de mobilă şi accesorii pentru casă va onora peste 700 de comenzi plasate online zilnic şi va atrage 1,5 milioane de vizitatori anual, încă din primul an de funcţionare.
Nicolettei Muscinelli, market manager al viitorului punct de desfacere pe care suedezii îl construiesc în România, este extrem de mulțumită de cifrele pe care IKEA le înregistrează în România.
„Principalul constructor al magazinului este compania SSAB AG, iar lucrările evoluează foarte bine. Avem doi reprezentanţi permanenţi pe şantier“, a spus Nicoletta Muscinelli într-un interviu pentru Ziarul Financiar, acum ceva vreme.
În viitorul magazin IKEA România din Dumbrăvița vor lucra peste 250 de angajaţi. Construcţia sucursalei a început pe 25 noiembrie 2021, iar șefii retailerului suedez estimează că finalizarea lucrărilor va dura un an de zile, cu posibile variaţii în funcţie de condiţiile din teren.
Pentru noul magazin IKEA România, compania din Suedia a investit suma impresionantă de 60 de milioane de euro. Sucursala din Dumbrăvița va avea o suprafaţă de 26.000 de metri pătraţi şi se va afla pe un teren de 85.000 de metri pătraţi. Depozitele se vor întinde pe 4.000 de metri pătraţi.
Noul val de scumpiri din 2022 nu a ocolit nici magazinele IKEA din România. Patronii faimosului retailer suedez au crescut prețurile la marfă și transportul maritim. Aceste măsuri sunt luate pentru a ajuta la compensarea costurilor semnificative de transport. Decizia are la bază și costurile cu materiile prime, suportate de Ingka Group.
„Din nefericire, acum, pentru prima dată costurile mai mari au început să afecteze economia globală. Trebuie să transferăm o parte din aceste costuri crescute asupra clienților noștri.”, a declarat directorul IKEA Retail Tolga Öncü, într-un comunicat, preluat de publicația britanică The Guardian.
Ingka Group deține și operează majoritatea magazinelor IKEA din lume. Chiar dacă în pandemia de coronavirus, prețurile au continuat să crească, în toate domeniile, pmagazinele IKEA au reușit să mențină, până acum, prețurile stabile.