Unul dintre cei mai cunoscuți retaileri din România vrea ca în următorii trei ani 60% din produsele pe care le comercializează să fie 100% românești. Dacă va reuși ar putea fi singurul care va ajuta producătorii locali.
PENNY are de gând ca în următorii trei ani, 60% din produsele pe care le vinde să fie 100% românești, ingredientul principal să fie fabricat în România, iar procesarea intermediară să fie și ea realizată în țara noastră.
Această abordare strategică la nivel de sortiment este continuarea firească a rebranding-ului anunțat în luna iulie, când retailerul a pus accent pe importanța provenienței românești pentru produse, însă și a mărcilor proprii realizate preponderent în România.
„Aşa cum am anunțat în iulie, rebranding-ului PENNY. este un element care consolidează strategia noastră de dezvoltare și o dovadă a angajamentului nostru faţă de România. An de an, urmărim să creștem procentul produselor fabricate local și, odată cu rebranding-ul, ne luăm un angajament ambițios pentru țara în care am crescut: 60% din sortimentul nostru va fi produs, procesat și va avea ingredientul principal din România.
Un prim pas în acest demers este relansarea gamei de produse Hanul Boieresc, care deja conține carne 100% românească. Şi nu ne oprim aici când spunem că ne luăm un angajament puternic faţă de România: vom continua să investim în sustenabilitate și vom aloca 19,5 milioane EUR pentru a reduce impactul activităților noastre asupra mediului, pentru a ne sprijini angajații și pentru a ne implica activ în comunități,” a declarat Daniel Gross, CEO PENNY România, potrivit Adevărul.
Ca parte a acestui angajament, astăzi se relansează cea mai importantă marcă proprie românească, Hanul Boieresc. Produsele sub această marcă sunt 100% fabricate în România. Această relansare aduce o nouă poziționare a mărcii, un sortiment mult îmbogățit, un design și un model de marketing noi.
Obiectivul este să dezvolte această marcă la un calibru similar cu cel al marilor branduri, printr-un ritm susținut al inovației la nivelul sortimentului, însă să îl și susțină prin eforturi considerabile de marketing.
Angajamentul pe o perioadă lungă pentru România nu se oprește doar la sortiment. PENNY continuă investițiile în sustenabilitate și spune că va aloca 19,5 milioane euro în următorii trei ani pentru consolidarea inițiativelor din cadrul celor patru piloni: dezvoltarea de produse locale, protejarea mediului, susținerea angajaților și implicarea în comunități. În privința fixării direcțiilor strategice în acest domeniu, PENNY publică anual un raport de sustenabilitate pe baza standardelor internaționale Green Reporting Inițiative.