Penny, măsuri de siguranță pentru cei care fac cumpărături. Când e mai bine să mergi la magazin

Măsurile luate de Penny pentru protecția sănătății clienților

Magazinul Penny își informează clienții că a luat măsuri suplimentare de igienizare a tuturor suprafețelor pentru limitarea răspândirii infecției Covid-19.

Ecrane de protecție între casieri și clienți

Reprezentanții Penny își asigură toți clienții că au dispensere cu dezinfectant la intrarea în fiecare magazin și că măsurile de curățenie și igienizare au fost intensificate. Cărucioarele sunt igienizate sistematic, la fel și benzile de produse și zona de depozitare a bagajelor.

De asemenea, în fiecare magazin Penny există indicatoare și semnalizatoare pentru ca toți clienții să se așeze la o distanță sigură unii de ceilalți. Magazinele Penny au mănuși de unică folosință pentru produsele neambalate iar la case au fost instalate ecrane de protecție între casieri și clienți.

Penny sporește măsurile de securitate
Penny sporește măsurile de securitate

Clienții să nu-și atingă nasul, gura sau ochii

Magazinul Penny le recomandă clienților săi să-și spele mâinile după fiecare sesiune de cumpărături și chiar de mai multe ori. Reprezentanții le recomandă clienților să evite contactul cu persoane suspecte de infecții respiratorii acute, să nu-și atingă ochii, nasul, gura sau mâinile, să-și acopere gura cu cotul atunci când strănută sau tușesc, să nu ia medicamente antivirale sau antibiotice decât dacă sunt prescrise de medic.

Acasă, toate suprafețele trebuie curățate cu soluții pe bază de clor și să utilizeze masca de protecție doar dacă suspectează că sunt bolnavi sau în cazul în care acordă asistență persoanelor bolnave.

Rprezentanții magazinului atrag atenția că pachetele și produsele din China nu sunt periculoase și că animalele de companie cu transmit virusul care dă boala Covid-19.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI