Lidl România dă gratis clienților din toată țara. Oferta pe care nu o poate rata niciun român

Lidl România dă gratis clienților din toată țara. Oferta pe care nu o poate rata niciun român
„Hai să facem Lidl mai bun!”

Fie că ești client fidel, sau ocazional, Lidl România încearcă să afle părerea ta despre experiența de cumpărător. Compania anunță că pune la bătaie câteva premii substanțiale. Cu alte cuvinte părerea ta, ca și cleint, va fi bonificată de retailer cu premii consistente. Tot ceea ce trebuie să facivei afla în rândurile care urmează, iar premiile, așa cum spuneam, sunt importante.

Lidl România te premiază, fără să faci prea mare efort

Când vine vorba de relația companie-client, Lidl știe cum să-și gestioneze lucrurile, în general. Prin diferitele campanii, lansate de-a lungul timpului, compania și-a preimat clienții fideli, iar premiile, de cele mai multe ori, au fost pe măsură. Îna fară de premiile în bani, sau obiecte, retaielrul a lansat și o aplicație de mobil, „Lidl Plus”.

Prin intermediula csteia clienții au primit diferite bonificații sau reduceri substanțiale la achiziția de produse, în raport cu cei care cumpărau direct din magazine. Genul acesta de campanii sunt menite să atragă cât mai mulți clienți zilnici, și nu numai. Dar asta nu înseamnă că cei ocazionali nu pot fi răsplătiți de Lidl cu premii.

„Părerea ta contează. Hai să facem Lidl mai bun!”

Acest nume este cel unei campanii derulate consecutiv în ultimii ani, și nu face altceva decât le cere cienților Lidl să ofere păreri, sugestii și chair reclamații cu privire la experienșa de cumpărător în magazinele Lidl. Ultima campanie a oferit celor care au dat feedback-uri premii sub forma unor vouchere a câte 100 de lei, dar și câteva produse electronice marca Samsung.

Și în această perioadă, Lidl a decis să meargă mai departe cu această campanie. Și de această dată pune la bătaie vouchere a câte 100 de lei, dar și o tabletă GALAXY S6 Tab Lite. Mai pune la bătaie și două telefoane Samsung GALAXY S20 FE. Deși produsele Samsung nu sunt din seriile noi, cu toate astea contează pentru un client doritor să câștige aceste premii.

Ce trebuie să faci ca să câștigi

Tot ceea ce ai de făcut este ca, odată ajuns într-unul din magazinele Lidl, după ce-ți faci cumpărăturile să intri aici, și să urmezi câțiva pași simpli. Prima dată va trebui să introduci codul poștal sau orașul unde ai făcut cumpărăturile într-un magazin Lidl. Ulterior îți va fi afișat un buton „Evaluează filiala”. Apăsând pe link vei intra într-o altă zonă unde ți se vor adresa câteva întrebări, sub forma unui sondaj. După ce răspunzi la setul de întrebări, la final mai ai câteva câmpuri de completat.

În primă fază sondajul Lidl îți cere să adaugi intervalul s-a încadrat valoarea cumpărăturilor tale la Lidl, cu alte cuvinte cât ai cheltuit. Ulterior completezi data achiziției, ora, și dacă respectivul magazin este locul de unde faci desc cumpărăturile.

La finalul sondajului ai două opțiun. Fie te întorci în pagina de start a Lidl, fie mergi mai departe, la pagina de concurs, după cum se poate observa în imaginea de mai jos. Aici va trebui să vă completați datele cu caracter personal, urmând ca apoi să intrați în tombola organizată de companie. baftă lșa câștiguri!