Kaufland România a făcut anunțul la care ne așteptam cu toții. Ce fac clienții lor

Kaufland România a făcut anunțul la care ne așteptam cu toții. Ce fac clienții lor
Comerțul electronic global crește la 26,7 trilioane de dolari

Odată cu pandemia, la nivel mondial au crescut vertiginos vânzările de e-commerce. În 2020, vânzările de comerț electronic cu amănuntul la nivel mondial s-au ridicat la 4,28 trilioane de dolari. Veniturile din comerțul electronic, spun analiștii, vor crește la 5,4 trilioane de dolari în 2022. Cumpărăturile online sunt una dintre cele mai populare activități online din întreaga lume. Printre cei care au decis să se adapteze pieței de comerț online se află și retailerul Kaufland.

Comerțul electronic global crește la 26,7 trilioane de dolari. Pandemia a crescut vânzările online

Pandemia a dus la averi mixte pentru unele companii de comerț electronic, inversând profiturile firmelor care oferă servicii precum turismul. Creșterea dramatică a comerțului electronic pe fondul restricțiilor de circulație induse de COVID-19 a crescut cota vânzărilor cu amănuntul online din totalul vânzărilor cu amănuntul de la 16% la 19% în 2020.

Potrivit raportului, vânzările cu amănuntul online au crescut semnificativ în mai multe țări. Republica Coreea a raportat cea mai mare pondere, la 25,9% în 2020, în creștere față de 20,8% anul anterior. Între timp, vânzările globale de comerț electronic au crescut la 26,7 trilioane de dolari în 2019, în creștere cu 4% față de 2018, conform ultimelor estimări disponibile.

Kaufland umple golul comerțului electronic cu magazine online

Grupului Schwarz a lansat unul din primele magazine online care funcționează sub eticheta Kaufland. Kaufland a intrat oficial în lumea comerțului electronic în martie 2021. Pentru prima dată, lanțul german de hipermarketuri este vizibil ca un nou operator pe piața online.

Kaufland a reintrat pe canalul online după achiziționarea pieței Real, în loc să-și creeze unul propriu. Revenirea retailerului la canalul online pare să-și stabilească prezența pe termen lung, pe baza succesului existent al fostului lanț de magazine Real. Prezența gigantului german în e-commerce-ul românesc este deja resimțită, încă de anul trecut.

„Integrarea Kaufland în e-commerce este punctul inițial pentru noi de a inspira clienții noștri cu amănuntul cu oferta noastră online, inspirând în același timp clienții noștri de pe piață cu ofertele magazinelor noastre Kaufland.

Ambele lumi se vor completa reciproc și vor crea astfel o valoare adăugată reală pentru toți clienții noștri”, declară Rolf Schumann, CDO la Schwarz Group.

Pentru moment nu a adoptat rețeta europeană, după achiziția celor de la Real. În România Kaufland lucrează pe platforme de livrare, iar cifrele sunt îmbucurătoare. Conform oficialilor Kaufland, din ce în ce mai mulți români au decis să cumpere de la Kaufland prin e-comerce în 2020, iar trendul se păstrează și pentru 2021.

Kaufland are în acest moment peste 15.00 de angajați și aproximativ 140 de hipermarketuri clasice deschis la nivel național, în România. Deși face parte din același grup, în 2021 Lidl a devansat kaufland la capitolul rentabilitate și profit.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI