Reprezentanții companiei au făcut un anunț ce îi va bucura, cu siguranță, pe mulți dintre clienții lanțului de magazine. Kaufland reduce prețul aproape la jumatate pentru uleiul de gătit. De ce s-a luat decizia și ce se întâmplă acum în magazinele din Germania.
În condițiile în care viața a devenit tot mai scumpă în multe dintre țările ce fac parte din Uniunea Europeană, oamenii fiind nevoiți să scoată mai mulți bani din buzunar nu doar pentru plata facturilor la electricitate și gaze, dar și la fiecare sesiune de cumpărături, reprezentanții Kaufland au făcut recent un anunț ce îi va bucura pe mulți dintre clienții lanțului de magazine.
Ultima zi a lunii martie va aduce o scădere importantă de preț la unul dintre produsele de bază. Kaufland reduce prețul aproape la jumătate pentru uleiul de gătit, fie că este vorba despre cel de floarea soarelui sau de rapiță. Ieftinirea se va aplica multora dintre sortimentele de pe rafturile supermarketurilor sale, mai ales în cazul mărcilor proprii.
Motivul, explică reprezentanții companiei, este prețul mai mic al materiilor prime. Astfel, pe de 30 martie 2023, în Germania, o sticlă de un litru de de ulei de floarea soarelui de marcă proprie costă 1,99 euro în loc de 2,69 euro anterior.
„Pentru mulți dintre clienții noștri, uleiul de gătit este un aliment relevant pe care îl folosesc în fiecare zi când gătesc sau coc. Prin urmare, a fost important pentru noi să oferim o reducere permanentă de preț în special pentru acest produs”, spune Andreas Schopper, membru al consiliului de conducere Kaufland.
Pentru magazinele din România nu s-a anunțat nicio modificare a prețurilor, însă, dacă aruncăm un ochi pe catalogul Kaufland actual, vom găsi două tipuri de ulei la reducere:
În România, Consiliul Concurenței a anunțat declanșarea a trei investigații ce privesc posibile înțelegeri de stabilire a preţurilor pe pieţele producţiei de ulei de floarea soarelui, unt şi zahăr.
„Avem suspiciuni că unii producători au profitat de contextul economic actual, respectiv de creşterea inflaţiei, şi s-au înţeles să crească suplimentar preţurile de vânzare pentru unele produse, obţinând, astfel, profituri mai mari, nemeritate. Dacă, în urma investigaţiilor, vom constata acest gen de practici, le vom sancţiona drastic” a declarat Bogdan Chiriţoiu, preşedintele Consiliului Concurenţei.