Kaufland România vine cu anunțul zilei. Sute de mii de români urmează să se bucure de câteva sume frumușele. Cumpărătorii sunt impresionați de veștile bune primite în ultima perioadă. Clienții care trec pragul acestui supermarket sunt surprinși și de reduceri uriașe sau alte gratuități. Iată cu ce vine celebrul lanț de magazine de această dată! ,,,Kaufland România rămâne un sprijin pentru comunitate.”
Românii adoră Kaufland, iar loialitatea pentru acest brand cu siguranță se va înrădăcina și mai tare după acest anunț. Kaufland România rămâne mai ales în această perioadă un sprijin pentru comunitate și continuă investițiile în proiecte sociale. Celebrul retailer a alocat un buget de peste 2.870.000 de euro strict pentru inițiative sociale de care au beneficiat sute de mii de români.
,,Kaufland România rămâne un sprijin pentru comunitate și continuă investițiile în proiectele sociale. În perioada iunie-august 2022, compania a alocat un buget de peste 2.870.000 euro inițiativelor sociale, de care au beneficiat sute de mii de români”, arată Kaufland într-un comunicat oficial.
Mai mult decât atât, lanțul de supermarket-uri a fost prezent la festivalurile de muzică și divertisment de renume din România. El a susținut: Festival du Bonheur, Nostalgia, Rocanotherworld, Neversea, Artmania, Deep Forest, UNTOLD și Comic Con.
De asemenea, participanții la distracție care au ales să recicleze ambalajele cu ajutorul infrastructurii puse la dispoziție de supermarket au fost premiați cu surprize. În modul acesta a fost posibilă colectarea a peste 15 tone de ambalaje.
,,Distracție și responsabilitate la festivalurile de muzică. Vara aceasta, Kaufland a fost prezent la festivalurile de muzică și divertisment de renume din România, în calitate de partener și susținător al colectării selective – Festival du Bonheur, Nostalgia, Rocanotherworld, Neversea, Artmania, Deep Forest, UNTOLD, Comic Con.
Participanții care au ales să recicleze ambalajele folosind infrastructurile puse la dispoziție de retailer, au avut parte de premii și surprize. În total, au fost colectate peste 15 tone de ambalaje.”
Kaufland mai desfășoară campania națională „Turism fără deșeuri” în sezonul cald. Voluntari de peste tot din țară trebuie să curețe deșeurile aruncate.
,,Pe tot parcursul verii se desfășoară campania națională „Turism fără deșeuri”, prin care organizatorii Asociația Act for Tomorrow și Kaufland România invită turiștii și locuitorii orașelor să se alăture unei călătorii pentru o Românie mai verde și mai curată.
Prin această campanie, voluntari din toate colțurile țării curăță deșeurile aruncate în mod iresponsabil în mijlocul naturii pentru a reda farmecul celor mai frumoase zone turistice din România.”