Veste bună pentru angajații Kaufland, al doilea cel mai mare lanț de magazine după cifra de afaceri. Începând cu luna iunie, veniturile acestora se vor majora. Ce salariu vor lua?
Venitul mediu brut lunar al salariaților din departamentele Vânzări și Logistică va ajunge la 7.600 de lei. Această valoarea include sporurile și tichetele de masă. În momentul de față, venitul mediu brut lunar al unui angajat din vânzări și logistică este de 6.100 de lei, ceea ce înseamnă că majorarea este de 24,5%.
Mai mult de atât, valoarea tichetelor de masă pentru angajații încadrați pe posturi de execuția crește cu 20 de lei pe zi, de la 15 lei pe zi, cât avea în momentul de față. Schimbarea va avea loc de la începutul lunii septembrie.
Potrivit companiei, în perioada ianuarie – aprilie, Kaufland a acordat angajaților beneficii a căror valoarea totală ajunge la 37 de milioane de lei. În perioada iunie – decembrie, aceștia urmează să primească prime, vouchere de vacanță și sărbători în valoare de 41 de milioane de lei.
Cu toate acestea, primele și vouchere-le reprezintă doar o parte din beneficiile de care angajații companiei beneficiază. Aceștia vor avea parte și de zile în plus de concediu de odihnă, asigurare voluntară de sănătate și reduceri la serviciile acordate de diverși parteneri externi.
De asemenea, angajații care au copii vor beneficia de pachete cadou acordate de sărbători sau pentru începerea anului școlar și cursul online gratuite pentru cei mici.
Angajații mai au acces, cu ajutorul abonamentului 7card, la activități de sport și relaxare, dar și la Bookster, o platformă de lectură care funcționează ca și o bibliotecă publică.
În anul 2020, Kaufland a obținut o cifră de afaceri de 12,8 mld de lei, cu 8% mai mult față de anul 2019. Consumul în ansamblul său a crescut cu 2,2% în primul an de pandemie. Datele financiare ale lanțului de magazine pe anul trecut încă nu sunt publice.
„Toate activităţile desfăşurate de membrii echipei contribuie la succesul companiei noastre. Fiecare angajat are un rol esenţial pentru buna desfăşurare a lucrurilor. De aceea, pentru noi este important ca toţi colegii, indiferent de poziţie sau departament, să se simtă apreciaţi şi să ştie că munca le este recompensată pe măsură”, spune Marco Hößl, Director General Kaufland România.
Kaufland a deschis, de la începutul anului, cinci supermarketuri, iar rețeaua de magazine a ajuns la 152 de unități, având peste 15.000 de angajați.