Jobul pe care îl vrea toată lumea. Este plătit cu 85.000 de dolari pe an, plus 7.000 bani de buzunar

Jobul pe care îl vrea toată lumea. Este plătit cu 85.000 de dolari pe an, plus 7.000 bani de buzunar
Jobul pe care îl vrea toată lumea

Care este jobul dorit de toată lumea. El este plătit cu 85.000 de dolari pe an, plus 7.000 bani de buzunar. Iar pe lângă bani mai poți să călătorești și peste tot prin lume. Nu-i așa că este ideal? Dar despre ce job poate fi vorba? O compania a dat deja un anunț cu această ofertă.

Jobul pe care îl vrea toată lumea

Astfel, o companie de asigurări dorește să plătească un influencer de turism cu 85.000 de dolari, ca să călătorească prin lume timp de un an, scrie CNBC.

Compania a postat recent un anunț în care specifică faptul că angajează o astfel de persoană. Persoana trebuie doar să călătorească prin lume o dată pe lună, vreme de un an, și să posteze despre aventurile sale pe rețelele sociale.

Deși cu siguranță mulți doritori s-ar înscrie, compania a anunțat că doar o singură persoană va putea obține acest post. Și, mai sunt și beneficii, în afară de salariu. Ocupantul jobului va primi 2.000 de dolari pentru zboruri, 3.000 de dolari pentru cazare, 600 de dolari pentru mâncare și băutură, 1.000 de dolari pentru activități și 500 de dolari, ca să închirieze un vehicul.

Iar pe lângă promovarea pe care trebuie să o facă companiei angajatoare, influencerul are misiunea de a mai promova și celelalte companii ce fac parte din fiecare proiect. Candidații trebuie să aibă cel puțin 18 ani și un pașaport valabil.

Ce este acela un influencer?

Dar ce este acela un infuencer și ce face el mai exact? El este persoana din online care a devenit o imagine reprezentativă pentru industria în care își desfășoară activitatea. El creează comunități în jurul blogului și al rețelelor sociale, acolo unde, alte comunități active îl urmăresc și îi ascultă sfaturile.

De asemenea, un influencer poate fi: un lider de opinie cu abilități, carismă, autoritate, responsabilitate, implicare, care răspândește și amplifică mesajele promoționale în numele companiilor și mărcilor, în schimbul recompenselor, care pot consta fie în bani, fie în produsele oferite din partea mărcilor.

Mai mult, un influencer este cel care a construit o reputație pe web și pe social media prin expertiza sa într-un anumit domeniu:  modă, cosmetice, călătorii, fitness, gătit, jocuri video etc.

Cum arată peisajul influencerilor Instagram în România

Potrivit unui studiu, creatorii de conținut (18.716 analizați în raportul HyperAuditor) sunt în majoritate femei (60,40%), predominant cu vârste cuprinse între 18 și 34 de ani, în timp ce influencerii bărbați (39,60%) au preponderent vârste cuprinse între 25 și 34 de ani.