Clienții Kaufland au parte de noi vești care cu siguranță o să-i bucure. Majoritatea românilor așteaptă ca această inovație să vină în prim-plan și în magazinele din țara noastră. Despre ce este vorba și în ce țări vin noile schimbări? Puțini dintre cumpărători se mai gândeau la asta. Anunțul îi privește momentan pe oamenii care aleg acest retailer la sediile din Cehia sau Slovacia. Iată anunțul oficial!
Kaufland își va transfera piața online. El va ajunge în Cehia chiar anul viitor. Lanțul german se pregătește să aducă în prim-plan o surpriză pentru clienții săi.
Mai exact, retailer-ul vrea să își lanseze piața online cu localizare cehă și slovacă în 2023. Conceptul menționat funcționează deja în Germania, iar cumpărătorii din Cehia și Slovacia urmează să se bucure și ei de noua experiență.
Kaufland are un succes uriaș în Germania la magazinele fizice, dar și în cele online și dispune de peste 30 de milioane de articole prin intermediul a peste 7.000 de companii.
Specificul platformei Marketplace este că majoritatea produselor sunt oferite de retaileri online naționali și internaționali. Cei din urmă se folosesc de întreaga experiență ca un canal de vânzare.
Deschiderea pieței în Republica Cehă și Slovacia este un punct de plecare pentru lansarea tehnologiei „Kaufland Global Marketplace”. Ea oferă cumpărătorilor acces rapid și ușor la comerțul online internațional și începe expansiunea digitală a comerțului.
„Kaufland va aduce un concept de piață german de succes în Republica Cehă și, împreună cu retailerii locali, vom dezvolta în continuare mediul de comerț electronic pe piața cehă”, spune Stefan Hoppe, CEO Kaufland Republica Cehă.
Întreg lanțul operează peste 1.350 de magazine în opt țări, iar brand-ul oferă un mare prestigiu mondial și în mediul online, dar și în magazinele fizice.
Dealerii care se înregistrează în avans în piața online pot vinde pe ambele piețe noi timp de șase luni de la lansare, fără taxe de bază sau comisioane de vânzare.
Mai mult decât atât, aceștia vor primi publicitate sau asistență pentru clienți, procesare pentru plăți sau marketing pentru motoarele de căutare, mai arată reprezentanții Kaufland.
Mulți dintre clienții retailer-ului s-ar bucura ca această inovație să se extindă în cât mai multe țări, mai cu seamă în România, arată idnes.kz.
Amintim că magazinele din țara noastră de la acest lanț sunt adorate de cetățeni pentru ofertele incredibile și produsele de calitate.