Conducătorii auto au aflat o nouă veste care îi au în vizor doar pe ei. Aceștia au luat la cunoștință unde se duce o parte din bugetul Registrului Auto Român. RAR consumă o parte considerabilă din acesta într-o nișă care este pe ducă. Ce detalii sunt cunoscute?
Conducătorii auto au la dispoziție o revistă de specialitate pe care chiar puțini din această categorie o știu și care este dirijată cu eforturi din partea Registrului Auto Român.
RAR vine cu o parte din buget pentru proiectul autotestmagazin.ro de care foarte puțini au auzit tocmai pentru că nișa abundă de site-uri și blog-uri sau vlog-uri de specialitate care să-i ajute, îndrume și să le satisfacă toate curiozitățile șoferilor.
Auto Test este publicația lunară editată de Registrul Auto Român și se află în cel al 28-lea an de apariție. Aceasta a venit în privirile oamenilor drept o revistă profesionistă în peisajul presei auto de la noi din țară și dorește să se bucure de o reputație printre importatori de automobile și cititori.
Articolele pe care le poți găsi aici tratează prezentări și teste de autovehicule, dar și cele mai recente evenimente și tehnologii din domeniu precum și subiecte de istorie auto și de divertisment.
Mai mult decât atât, sunt redactate articole despre studii de cercetare socio-psihologică, informații referitoare la serviciile și reglementările adoptate de RAR sau informații practice pentru automobiliști.
Așadar, Auto Test beneficiază de un conținut diversificat și de grafică permanent actualizată cu scopul de a ține pasul cu tendințele moderne ale publicisticii și cu exigențele cititorilor. Abonamentul anual pentru doritori pentru ediția tipărită este de 105 lei, iar toate materialele care apar pe site-ul oficial sunt anunțate și pe pagina de Facebook.
„Regia Autonomă “Registrul Auto Român”, pe scurt RAR, este organismul tehnic specializat în omologarea și certificarea autenticității vehiculelor rutiere. Aceasta funcționează sub egida Ministerului Transporturilor. RAR se ocupă de acordarea omologării naționale sau comunitare, dar și de verificarea autenticității vehiculelor. Acest lucru se face, în principiu, prin identificarea seriilor de caroserie și motor.
Inspectorii verifică dacă elementele originale ale mașinii, așa cum au fost montate de producător, sunt în regula sau dacă au fost modificate. De asemenea, dacă există modificări ale caracteristicilor menționate în cartea de identitate a vehiculului (care vor trebui să se regăsească și în talonul auto), RAR stabilește dacă acestea sunt sigure pentru circulația pe drumurile publice, caz în care le consemnează și în documentația mașinii”
(Sursa: businesslease.ro)