Cazul pompierului care a murit într-un accident de motocicletă, sâmbătă, 2 septembrie 2023, la o săptămână de la explozia din Crevedia a ajuns și în atenția lui Titi Aur. Fostul pilot de raliuri a vorbit despre greșelile care l-ar fi ucis pe pompierul care ridicase autorizația staţiei GPL.
În anul 2020, colonelul Bogdan Georgian Pușcoi a retras autorizația de funcționare a staţiei GPL din Crevedia. La o săptămână de la explozie, pompierul s-a stins tragic în urma unui accident de motocicletă.
La acel moment, colonelul se afla într-un poligon pentru motociclete din comuna Ulmi, județul Dâmbovița. La scurt timp după moartea acestuia au apărut numeroase zvonuri și conspirații. O parte din oameni susțin că acesta și-ar fi luat viața.
Citește și: Momentul groaznic în care a avut loc a doua explozie la stația GPL din Crevedia. Funcționa și ilegal VIDEO
Titi Aur face lumină și susține că la mijloc nu s-ar afla nicio conspirație. Potrivit fostului pilot de raliuri nu se poate vorbi de nicio încercare de asasinare a bărbatului. De asemenea, specialistul în conducere defensivă a atras atenția asupra unor greșeli pe care bărbatul le-a efectuat.
„Nu e nicio conspirație, pentru că o conspirație nu o faci așa oricum și moare doar ăla care trebuie. Dacă dădea o mașină peste el, mai ziceam. S-a urcat pe motocicletă fără cască, nu știu dacă amândoi sau doar cursantul, lucru care este inadmisibil. Când știi că te urci pe motor, motocicletă, bicicletă, ar trebui să îți pui casca pentru că cea mai periculoasă lovitură este la cap. A acceptat, i-a permis, era în fața lui. Nu poți să spui că era cu spatele și nu avăzut”, ne-a spus Titi Aur.
În plus și instructorul ar fi efectuat o serie de greșeli. Titi Aur susține că este posibil ca bărbatul nu îi fi spus pompierului cum se ține mâna pe ghidon.
„Cel care te invață, care te instruiește trebuie să îți spună că atunci când pui mâna pe ghidonul motorului, mâna din dreapta unde ai accelerația trebuie să o pui cât mai aplecată spre spate. Mâna să fie în sus, tu să fii cât mai jos. Măsura de siguranță e bună pentru că dacă te urci țărănește pe motor și ții mâinile așa cum îți vin, când pleci de pe loc și când iei de pe ambreiaj, cu dreapta accelerezi.
Când accelerezi, normal corpul pleacă înspre spate. Tu ce faci? Te ții și mai strâns de ghidon și atunci accelerezi și mai tare. Cu cât accelerezi mai tare nu mai ai cum să te controlezi și nu îți vine să dai drumul la ghidon, te sperii pur și simplu. Eu cred că asta s-a întâmplat acolo, nu cred că s-a sinucis, nu cred că l-a împins nimeni în gard. Dacă avea cască în cap, orice s-ar fi întâmplat scăpa.”, adaugă fostul pilot.