Una din cele mai mari companii din Germania anunță deschiderea a 400 de magazine noi în Europa. Proiectul va fi derulat în următorii 3 ani, iar piața românească este una din zonele unde va derula extinderea. Conform datelor recente, compania este gigantul din Germania care vrea să deschidă 100 de magazine în România. Un aspect extrem de important este că angajările vor curge pe bandă rulantă.
De origine din Germania, Grupul Fressnapf este numărul unu în Europa în materie de produse pentru animale de companie. Aproximativ 1.500 de piețe din unsprezece țări europene oferă o rețea completă și competentă pentru iubitorii de animale și proprietarii de animale de companie din Danemarca până în Italia.
Pe lângă hrana pentru animale de companie, în magazine veți găsi și o gamă largă de accesorii și servicii. Grupul Fressnapf oferă, de asemenea, o gamă extinsă de mărci exclusive în toate gamele de prețuri.
Ultimii ani au adus profituri mari companiei, mai ales pe segmentul online. Așa se face că Fressnapf își propune să continue să-și accelereze prezența în comerțul electronic. Datele arată că vânzările au crescut cu 54% în 2021.
Deschiderea de noi magazine va veni, potrivit companiei, cu „investiții masive în expansiune”, inclusiv în România. Se vor face și noi achiziții, participații și cooperări. Corporația germană din Krefeld a anunțat, de asemenea, că intenționează să extindă rețeaua de magazine din România în cursul acestui an, unde are în prezent 5 magazine.
Unul din noile magazine se va deschide la 1 septembrie a.c, și va ava loc la Timișoara. La câteva zile după, se vor mai lansa în București, comuna Voluntari, Craiova, alte magazine. Pentru acest final de an sunt preconizate 8 magazine.
Evoluția pieței și stabilitatea acesteia va determina procesul de deschidere și a celorlalte 92 de magazine, la nivel național. Deja pe site-urile de joburi sunt puse anunțuri, iar salariile brute ajung și până la 5.000 de lei pentru lucrător comercial și Manager magazin.
„În România găsim o structură urbană foarte potrivită și atractivă. Cu orașe în jur de 100.000 de locuitori și/sau chiar mai mici. Fiecare va fi potrivit practic pentru magazinele Fressnapf și pentru sortimentul nostru.
Acesta va fi structurat cu o combinație de mărci industriale și exclusive Fressnapf binecunoscute în toate intervalele de preț; ne vom concentra și pe produsele și serviciile locale.”.
În ultima perioadă, gigantul german a preluat magazine de la PetWorld din Danemarca și Equipet din Danemarca. Oficialii companiei consideră că va fi confirmată recenta fuziune cu Arcaplanet Group.
Este vorba de un lanț de retail de îngrijire a animalelor de companie lider în Italia, cu peste 240 de magazine. Arcaplanet și Maxi Zoo, o filială a grupului Fressnapf, vor însuma 500 de magazine din întreaga țară odată ce achiziția va fi pe deplin operațională.
Directorul general al Fressnapf, Johannes Steegmann, a declarat că deschiderea noilor magazine de pe continentul european în următorii ani va fi digitalizată. Toată rețeaua va fi conectată în rețea „pentru a oferi clienților o experiență optimă de cumpărare”.
Deși Fressnapf nu a dezvăluit piețele specifice pe care intenționează să deschidă noile magazine, Steegmann a subliniat că și-a echipat infrastructura logistică pentru viitor cu noi depozite în Polonia, Franța și Austria.
„Procedând astfel, operăm din propria noastră putere economică și devenim mai rapizi și mai buni pe drumul nostru spre a deveni un îngrijitor”, a concluzionat Johannes Steegmann.
Fressnapf a anunțat, într-o actualizare a tranzacțiilor din ianuarie anul trecut, o creștere a vânzărilor cu 19,8% în 2021, cu un plus de 500 de milioane de euro. Este cea mai semnificativă creștere în peste 3 decenii de istorie. La acel moment, compania a spus că își va extinde rețeaua internațională cu peste 100 de locații.