Volkswagen își schimbă numele! Întreg procesul trebuia să fie ținut secret, dar s-a aflat totul. Care a fost reacția purtătorului de cuvânt din cadrul companiei când i s-au cerut detalii despre eveniment?
Gafă uriașă din dreptul celebrului brand Volkswagen! Compania a publicat accidental un comunicat de presă pe site-ul său oficial cu o lună mai devreme de termenul dorit. În mesaj era anunțat noul nume pentru operațiunile sale din Statele Unite ale Americii, Voltswagen of America, cu mențiunea eforturilor din domeniul vehiculelor electrice ale producătorului german de automobile, relatează CNBC, citat de medifax.ro.
Purtătorul de cuvând a fost contactat pentru declarații în urma evenimentului care cu siguranță a dat planurile peste cap ale șefilor companiei. Cel din urmă a refuzat să comenteze, dar o persoană familiarizată cu planurile companiei a confirmat autenticitatea documentului făcut public din greșeală, care a fost retras ulterior.
Comunicatul spunea că schimbarea numelui se așteaptă să intre în vigoare în luna mai a.c., denumind modificarea drept o „declarație publică a investiției viitoare a companiei în e-mobilitate.”
Pentru a păstra „elementele ale patrimoniului Volkswagen”, comunicatul indică faptul că firma intenționează să păstreze culoarea albastru închis cu care s-au obișnuit oamenii din lumea întreagă a logo-ului VW pentru automobilele alimentate cu gaz și să utilizeze albastru deschis pentru a diferenția noul brand „centrat pe EV.”
„Noul nume și branding-ul simbolizează elanul puternic pe care Voltswagen l-a pus în mișcare, urmărind scopul de a deplasa oameni dintr-un punct în altul cu vehicule electrice”, a mai precizat acesta.
Producătorul auto german afirmase în comunicat că „Voltswagen”, viitoarea denumire a companiei, reprezintă „mai mult decât o schimbare de nume”. Gigantul auto a mai anunțat recent că intenționează să lanseze 30 de vehicule electrce la nivel global până în anul 2025.
Intenția acestei modificări după atâția ani de existență a brand-ului vine în contextul în care mai mulți producători auto tradiționali au anunțat că urmează să investească mai mult în vehicule electrice.
„La începutul acestei luni, VW a organizat un eveniment numit ”Ziua energiei”, pentru a discuta despre tehnologiile sale destinate vehiculelor electrice. De asemenea, compania a anunţat obiective de creştere semnificativă a vânzărilor de vehicule electrice până la sfârşitul deceniului.
VW se aşteaptă ca peste 70% din vânzările europene ale mărcii sale Volkswagen să fie vehicule electrice, până în 2030, faţă de obiectivul anterior de 35%. În SUA şi China, VWse aşteaptă ca jumătate din vânzările sale să fie vehicule electrice în acel interval de timp”, arată news.ro.