În timp ce multe persoane încearcă să ducă un stil de viață cât mai sănătos și să nu mai cumpere alimente ce pot să fie toxice, o companie uriașă a recunoscut că 60% din produsele puse la vânzare nu sunt atât de sănătoase precum credea toată lumea ce le cumpără la greu.
Multe companii încearcă să pună spre vânzare produse cât mai sănătoase, dar o firmă uriașă a recunoscut de curând că produsele pe care le fabrică nu se încadrează în definițiile recunoscute ale sănătății și nu o să fie niciodată sănătoase, indiferent de ritmul în care o să fie îmbunătățite. Este vorba de Nestle, o companie cu vânzări uriașe chiar și în România.
Nestle, compania ce produce KitKat, produse Maggi și Nescafe, a fost victima unei prezentări realizată de Financial Times. S-a demonstrat că doar 37% dintre produsele oferite de firmă reușesc să atingă un rating ce ajunge peste 3,5 stele în cadrul sistemului de sănătate din Austria.
Românii ce cumpără aceste delicii la greu poate o să fie surprinși să afle că 70% din produsele alimentare și 96% din băuturi, fără a pune în această socoteală și cafeaua pură, pe care le oferă firma uriașă nu au reușit să atingă pragul de 3,5 stele din sistemul folosit de grupuri internaționale precum Acces to Nutrition Fundation.
Totuși, apa și produsele lactate au obținut un scor mai bun, anume 82%, respectiv 60%. În datele oferite nu intră mâncarea pentru bebeluși, produsele pentru animalele de companie și cafeaua. În timp ce multe companii încearcă să combată obezitatea, reprezentanții Nestle au făcut o promisiune de a veni cu variante mult mai sănătoase și a se axa pe nutriție în perioada următoare.
Planurile companiei pentru a veni cu mai multe produse cât se poate de bune și mult mai sănătoase vor fi dezvăluite anul acesta. În același timp, lumea încearcă să se îndrepte spre o dietă mult mai benefică și mai sănătoasă. Se trag semnale de alarmă cu privire la multe produse, așa că această companie uriașă a promis că se va gândi la un nou portofoliu de produse.
„În ultimii ani, am lansat mii de produse pentru copii și familii ce îndeplinesc criteriile nutriționale. De asemenea, am distribuit miliarde de doze de micronutrienți prin produsele noastre accesibile și nutritive. Credem că o dietă sănătoasă reprezintă un echilibru între bunăstare și plăcere.
În aceasta este inclus și un spațiu pentru alimente indulgente, consumate cu moderație. Direcția noastră nu s-a schimbat și este clară: vom continua să facem un portofoliu de produse mai gustos și mai sănătos.”, au declarat reprezentanții companiei.