Un cuplu american, mutat de curând în Germania a dezvăluit recent o nouă descoperire senzațională într-un Lidl local. Heather și Casey, care s-au mutat în Germania din SUA, motiv pentru care, au început să împărtășească experiențele lor cu magazinele germane și cu obiceiurile alimentare locale prin intermediul videoclipurilor lor de pe YouTube.
Recent, Heather și Casey au decis să exploreze un Lidl german pentru prima dată și au documentat întreaga experiență într-un videoclip pe care l-au încărcat pe platforma de socializare.
În videoclip, cei doi americani au subliniat nu numai prețurile relativ mici la fructe, care sunt semnificativ diferite față de cele din SUA, ci și detalii impresionante din secțiunea de produse de patiserie a magazinului.
Filmarea lor a devenit rapid virală pe YouTube, atrăgând atenția atât a comunității locale, cât și a celor interesați de experiențele lor de viață în Germania.
Mai mult de atât, Heather și Casey au fost impresionați de un aparat pe care nu-l văzuseră niciodată în Statele Unite, respectiv o mașină de tăiat pâine, aflată la dispoziția clienților Lidl în zona de panificație și produse de patisserie.
Surprinderea lor a fost cu atât mai mare cu cât astfel de echipamente sunt rar întâlnite în supermarketurile americane, astfel că, descoperirea a fost cu adevărat uluitoare.
În înregistrare, Heather a exclamat: „Acesta este cel mai tare lucru pe care l-am văzut vreodată! Nu am avut niciodată o mașină de tăiat pâine la supermarketurile din SUA.”
CITEȘTE ȘI: Cum a devenit LIDL cel mai de încredere supermarket din lume. Secretul succesului din spatele acestui brand
Ei au explicat și motivele pentru care sunt atât de uimiți de acest aparat. Mai exact, este vorba despre abilitatea sa de a tăia felii incredibil de subțiri, o caracteristică rară în aparatelor disponibile în America.
Cuplul nu s-a putut abține și au încercat imediat mașina de tăiat pâine. Reacțiile lor pozitive și uimirea au stârnit curiozitatea și interesul localnicilor din zonă.
În timp ce în Germania este obișnuit ca bucătăriile casnice să fie echipate cu astfel de mașini, pentru americani, aceasta a fost o experiență cu totul deosebită, datorită căreia, cuplula reușit să transmită energie pozitivă tuturor urmăritorilor.
Urmărește videoclipul devenit viral: