Emisiunea cu care Pro TV vrea să dea lovitura în România. Toate detaliile despre Superstar

Emisiunea cu care Pro TV vrea să dea lovitura în România. Toate detaliile despre Superstar
PRO TV propune varianta românească, ”Superstar România”

Posturle TV din România încearcă din răsputeri să ofere conținut premium telespectatorilor săi. Dacă Antena 1 a achiziționat drepturile pentru show-ul ”The Price is Right”, Pro TV anunță o nouă licență. După succesul avut cu ”Vocea României” și ”Românii au Talent”, cei din Pache Protopopescu le propun românilor un nou show. După celebra rețetă a succesului, ”Idols”, PRO TV propune ”SuperStar România”.

”Idols”, show-ul cu cel mai mare rating

Idols, cunoscut și sub numele de SuperStar în unele țări, este un format de concurs de televiziune creat de producătorul de televiziune britanic Simon Fuller și dezvoltat de Fremantle. Show-ul se bazează pe descoperirea de noi talente muzicale, la nivel mondial.

Formatul a început în 2001 cu seria de televiziune britanică ”Pop Idol”. Prima sa adaptare a fost seria poloneză ”Idol” din 2002. De atunci a devenit cea mai vizionată franciză de televiziune din lume. În scurt timp a deenit unul dintre cele mai reușite formate de divertisment, adaptate în peste 46 de regiuni din întreaga lume.

În diferitele sale versiuni, difuzate la 150 țări, cu o audiență mondială de aproximativ 3,2 miliarde de oameni, show-ul a devenit unul de succes. Franciza a generat venituri de peste 2,5 miliarde de dolari în toți acești ani.

Diferitele serii au lansat cariera unui număr de artiști de mare succes din întreaga lume, inclusiv câștigătorii Idols Will Young din Regatul Unit, Kelly Clarkson, Carrie Underwood, Scotty McCreery, Fantasia, Ruben Studdard, David Cook și Phillip Phillips de Statele Unite.

Unii concurenți Idols au obținut, de asemenea, succes în actorie și teatru, în special câștigătoarea premiului Oscar Jennifer Hudson de la American Idol.

PRO TV propune varianta românească, ”SuperStar România”

În februarie 2021, oficialii PRO TV anunțau achiziția licenței internaționale a celebrului show ”Idols”. În România va fi dufizat sub numele de ”SuperStar România”. Principiul de bază este același ca și în cazul show-ului inițial.

În prima etapă juriul va testa concurenții în preselecții. Ulterior concurenții aleși de juriu vor merge în etapa a doua a concursului. Într-un comunicat, spun cei de la Paginademedia.ro, producătorii show-ului au explicat ce se va întâmpla mai departe în concurs.

”A doua fază a competiţiei aduce galele live în care poate vota publicul. Concurenţii vor interpreta câte o melodie în faţa juraţilor, iar la finalul fiecărei gale săptămânale va fi eliminat un concurent de către public. Procesul se repetă până când rămân doar doi concurenţi în competiţie.

Vor mai urma doua etape ale competiţei până ce concurenţii vor ajunge în etapele live. Momentan nu se cunosc mai multe detalii despre cum vor arăta acestea. Nu se ştie sigur nici dacă vor fi doi concurenţi în finală.”, spun cei de la Pro TV.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI