Compania Dacia a făcut marele anunț cu privire la schimbarea emblemei și a logoului, odată cu noile mașini care vor fi fabricate. Astfel, românii care s-au obișnuit cu varianta clasică a emblemei Dacia ar putea să nu recunoască la o primă vedere noile autoturisme. În plus, cea mai importantă companie auto din România a anunțat că va introduce culori noi și puternice, diferite de cele folosite până acum.
Compania Dacia reușește să ne surprindă deseori cu modele noi și sigure de condus, astfel că producătorii auto de la Mioveni întrunesc prin excelență așteptările multor șoferi. O nouă surpriză a fost anunțată de companie, astfel că reprezentanții Dacia au decis să schimbe complet identitatea vizuală a brandului, aducând în fața publicului larg, o emblemă și un logo mai moderne și mai stilizate, asemeni ultimelor modele care au reușit să le scoată pe piață în ultima vreme.
Astfel, începând cu luna iunie a acestui an, noua identitate de marcă va apărea în toate materialele de promovare ale brandului și implicit, pe toate canalele de comunicare prin intermediul cărora vor dori să-și promoveze produsele. Cu privire la apariția fizică a emblemei pe noua gamă de modele, aceasta va începe să fie vizibilă în showroomuri în cursul semestrului al doilea din 2022, potrivit companiei.
Profitând de momentul anunțului privind noile schimbări de imagine, reprezentanții Dacia au ținut să menționeze că Dacia marchează „intrarea într-o nouă etapă a istoriei sale”, ceea ce nu poate decât să bucure și să încurajeze șoferii dornici și curioși să testeze noile modele ale companiei auto românești.
Prin intermediul comunicatului transmis de companie, toți cei interesați să descopere semnificația noii imaginii a brandului au la dispoziție toate explicațiile.
”Simbolurile acestei schimbări sunt reprezentate de noul logotip și de noua emblemă. Aceste două elemente au fost imaginate în cadrul echipei de Design, cu dorința de a exprima ceea ce este esențial mărcii Dacia.
Logotipul, elementul central al noii identități vizuale, inspiră robustețe și stabilitate de la prima vedere. Desenul literelor este în mod voit minimalist – litera „D” este un „C” inversat – exprimând vizual atât simplitatea cât și ingeniozitatea specifice mărcii. Aspectul geometric al logotipului creează impresia că succesiunea de litere care îl compun se află într-o mișcare specifică unui angrenaj mecanic.
La rândul său, emblema este constituită din literele „D” și „C” unite asemenea componentelor unui lanț, exprimând astfel soliditate și legătură. Noua emblemă va permite identificarea cu ușurință a mărcii, chiar de la distanță.
Simple și lizibile, cele două elemente forte – logotipul și emblema – exprimă soliditatea vehiculelor Dacia, partenere de drum pentru milioane de clienți.
Întregul univers grafic este în mod deliberat simplificat, amintind faptul că Dacia este un brand care se concentrează asupra a ceea ce este esențial”.
Potrivit primelor informații oferite de Dacia, vor exista cinci culori cu semnificații aparte, care vor da farmec și personalitate noilor automobile.
”Noua paletă de culori, având în centru nuanța verde-kaki, evocă apropierea de natură, un reper important pentru clienții noștri și un teritoriu unde vehiculele Dacia își pun în valoare pe deplin capacitățile, asemenea emblematicului Duster.
O serie de culori secundare completează gama:
– trei culori din sfera „terestru-mineral” – kaki închis, culoarea teracotei și nuanța nisipului.
– două culori contrastante – un portocaliu și un verde intens”, potrivit economie.hotnwes.ro.
Urmărește videoclipul de prezentare al noii imagini Dacia: