Veronica Stegaru, pe numele de ”scenă” Vulpița, și-a făcut apariția prima dată la ”Acces Direct” cu ceva vreme în urmă. Atunci, femeia din Blăgești a acuzat mai mulți bărbați de viol, însă lucrurile nu au stat deloc așa cum mărturisea ea, cu ochii în lacrimi.
În perioada aceasta, de izolare la domiciliu, marea majoritate a românilor, în lipsă de altceva, s-au uitat și se uită la televizor, la mai toate producțiile posturilor românești. Printre acestea se numără, deja celebra, emisiune ”Acces Direct”, difuzată de Antena 1, în fiecare zi. Cu ceva vreme în urmă își făcea apariția în platoul emisiunii și cea care avea să devină cunoscută ca Vulpița.
O adevărată telenovelă s-a desfășurat în fața telespectatorilor fideli Antenei 1, cu picanterii, drame și posibile deznodeminte fericite. Problema este că, de ceva vreme, conform statisticilor furnizate de paginademedia.ro, audiențele emisiunii, mai ales când Vulpița este în platou, au cam scăzut, iar producătorii încearcă să găsească metode de a o readuce pe Vulpița printre preferințele telespectatorilor fideli emisiunii.
Cei de la paginademedia.ro au dat publicității statistica ratingurilor pentru toate posturile tv de la noi și cu audiențele pe fiecare emisiune importantă din grila acestora. Astfel că, potrivit acestora, în topul preferințelor românilor se află ”Românii au talent”, emisiunea de pe Pro TV și Asia Express, reality show-ul Antenei 1.
Vulpița, deși nu mai este în top și nu mai face audiență colosală, este încă urmărită de un număr mare de români. Cu toate că ”Acces Direct” ocupă locul al doilea în toată țara și în martie, cifrele sunt mai mici, comparativ cu cele pe care le avea în februarie, cu aproximativ 1,8 milioane de telespectatori în medie. Rămâne de văzut ce va face de-acum în colo Vulpița pentru a reveni, consistent, în topul preferințelor românilor.