Compania Digi RCS RDS a dat marea lovitură anul acesta, după ce a înregistrat venituri uriaşe. Grupul a publicat rezultatele financiare pentru cele nouă luni încheiate la 30 septembrie 2020, iar datele au arătat o creştere semnificativă a sumelor încasate.
În ciuda crizei economice provocate de pandemie, clienţii DIGI Communications au adus mai mulţi bani companiei ca anul trecut. Celebrul grup de telecomunicaţii a publicat vineri, 13 noiembrie 2020, rezultatele financiare pentru cele nouă luni încheiate la 30 septembrie 2020. Acestea arată venituri în creștere cu 8,7% comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent (950,6 milioane EUR față de 874,6 milioane EUR) și creșterea cu 12 % a numărului de RGU, până la 17,7 milioane de la 15,8 milioane, la 30 septembrie 2019.
Motivul pentru această creştere este explicat chiar de oficialii grupului, aceştia susţinând că nevoia românilor de servicii de conectivitate a dus la venituri adiţionale.
“Primele 9 luni din 2020 au arătat capacitatea companiei și a echipelor noastre de a gestiona riscurile și dificultățile într-o perioadă imprevizibilă, concentrându-ne pe proiecte și obiective majore. Având în vedere importanța serviciilor de comunicații electronice în timpul perioadei de carantină, am continuat să dezvoltăm rețelele și am investit în soluții tehnologice pentru a furniza servicii de o calitate constant optimizată.
Le mulțumim clienților noștri pentru încrederea și loialitatea arătate. Actuala bază de clienți este o dovadă a calității excepționale a serviciilor Digi. Suntem încântați că, în ultimele 12 luni, am adăugat aproape 2 milioane de servicii noi în portofoliul nostru”, a declarat Serghei Bulgac, Chief Executive Officer (CEO) al Digi Communications N.V.
La sfârșitul trimestrului, grupul Digi a înregistrat creșteri importante ale numărului de servicii pe principalele segmente care au ajuns la 5,6 milioane RGU (pay-tv), respectiv 4,1 milioane RGU (internet fix). Serviciile de comunicații mobile au atins 6,2 milioane RGU.
De asemenea, Serghei Bulgac a precizat că siguranţa clienţilor şi angajaţilor se află pe primul plan, în contextul pandemiei de coronanavirus.
„Continuăm să supraveghem mediul de sănătate și siguranță din sucursalele noastre și să le oferim angajaților tot suportul și materialele necesare pentru a ne derula operațiunile la un nivel normal de activitate, menținând o stare bună de sănătate în rândul colegilor și al clienților.
În contextul noilor restricții introduse de autorități în toate teritoriile, suntem pregătiți să sprijinim clienții noștri, rezidențiali sau corporativi, cu servicii, soluții, expertiză care îi pot menține conectați cu familiile sau prietenii lor, cu echipele, cu locurile lor de muncă sau cu afacerile lor”.