Decizia unică luată de Lidl. Protestatarii au avut câștig de cauză, ce se întâmplă acum

de: Ștefan R. Apostol
06 10. 2022

Decizia unică luată de Lidl! Unul din cele mai mari lanțuri de magazine a decis să-și schimbe politica de vânzare la anumite produse. În urma protestelor, a fost anunțată decizia unică luată de Lidl. Se pare că, în cele din urmă, protestatarii au avut câștig de cauză.

Decizia unică luată de Lidl. Vinde 100% ouă crescute în aer liber până la sfârșitul anului 2024

Este pentru prima dată când Lidl renunță la politica sa, mai ales sub presiunea unor proteste. Noul angajament este primul din partea unui discounter din Marea Britanie.

Acordul dintre părți se bazează pe angajamentul existent al supermarketului de a lucra cu furnizorii. În esență, este vorba de decizia unică luată de Lidl de a elimina treptat vânzarea în magazine a ouălor de găini în cuști până în 2025.

Asta înseamnă că, până la sfârșitul anului 2024, toate ouăle proaspete în coajă de la Lidl GB vor fi asigurate de RSPCA. „Știm că, pe lângă gust, bunăstarea și condițiile în care sunt adăpostite găinile sunt importante pentru clienții noștri.”, declară Martin Kottbauer, Chief Trading Officer la Lidl GB.

Protestatarii au avut câștig de cauză și noi contracte

Ca parte a angajamentului său de a susține produsele britanice, toate ouăle proaspete în coajă de la Lidl GB provin de la furnizori britanici și sunt produse sub marca „British Lion Mark”, spune presa locală.

Cu alte cuvinte supermarketul trece la vânzarea exclusiv a ouălor crescute în aer liber. În același timp, mai spun oficialii Lidl, lucrează îndeaproape cu furnizorii de ouă.

Prin noua înțelegere va  introduce contracte pe termen mai lung pentru a se asigura că aceștia au „siguranța și certitudinea necesare pentru a investi în viitor.

„Angajamentul nostru este de a vinde 100% ouă crescute în aer liber până la sfârșitul anului 2024.

Acesta se bazează pe acreditările noastre puternice de băcănie care se aprovizionează în mod durabil și responsabil.

În acest mod oferim produse de cea mai bună calitate la prețuri accesibile.”, mai spune Martin Kottbauer.

Cota de piață a retailerului în marea Britanie este în prezent de 7,1%, iar 12% din toate ouăle proaspete în coajă sunt cumpărate prin Lidl.

Pin urmare, gigantul german speră că acest angajament va contribui la crearea unei schimbări pozitive în întreaga industrie din Marea Britanie.

Este pentru prima dată, așa cum spuneam, când un mare retailer ia o astfel de decizie la presiunea protestatarilor.

În această situație protestatarii au avut câștig de cauză, și speră că noile contracte să le aducă venituri substanțiale, având în vedere prețul extrem de mic la achiziție din partea retailerului Lidl.