Este unul dintre cele mai mari lanțuri de supermarketuri de la noi din țară, bucurându-se de un succes impresionant în rândul cumpărătorilor. Chiar și clienții fideli vor fi surprinși să afle de unde vin produsele care se vând în magazinele Mega Image. Dezvăluirea, făcută de un reprezentant al companiei.
Mega Image este unul dintre cele mai mari lanțuri de supermarketuri din țară, având aproape o mie de magazine în România, cele mai multe dintre ele fiind deschise în București.
Supermarketul este în topul preferințelor cumpărătorilor, mai ales datorită gamei variate de produse de pe rafturi.
Recent, un reprezentant al companiei a dezvăluit de unde vin multe dintre produsele care se vând în magazinele Mega Image. Poate am crede că sunt aduse din afara granițelor țării, însă, potrivit acestuia, mai mult de jumătate din ele sunt produse local. Singurele importate sunt unele produse de patiserie, câteva sortimente de ciocolată, fructe exotice, produse de îngrijire și de curățenie.
„Ca regulă generală, semnificativ mai mult de jumătate din ceea ce vindem în România, este produs în România. De multe ori e nevoie să importăm produse de patiserie, ciocolată, fructe exotice, produse de îngrijire personală şi a casei, carne câteodată”, a explicat Răzvan Munteanu, CFO Mega Image, potrivit ZF.
Alături de alte mari branduri din România, precum Jysk, Garanti Bank, România Sălbatică, Zumm, Propark şi Zăganul, Mega Image și-a arătat angajamentul faţă de conservarea biodiversităţii, renunțând temporar la elementele de natură din logo.
Decizia a fost luată pentru a sprijini campania World Without Nature creată de WWF, de Ziua Mondială a Vieţii Sălbatice, pe 3 martie, prin care s-a arătat cât de goală ar fi lumea noastră fără natură şi pentru a atrage atenţia asupra faptului că planeta a pierdut două treimi din populaţiile speciilor sălbatice, doar în ultimii 50 de ani.
„Campania de anul acesta este cu atât mai importantă, cu cât vine imediat după acordul istoric de la Montreal de a acţiona la nivel global pentru oprirea degradării naturii până în 2030.
Este încurajator să vedem atât de multe branduri care au răspuns iniţiativei noastre şi ne dorim ca prin intermediul campaniei mondiale #WorldWithoutNature din acest an să convingem publicul să aprecieze generozitatea naturii de a ne oferi beneficii pentru sănătatea şi rezilienţa noastră.
Suntem încântaţi să vedem oameni, companii, ONG-uri care se alătură acestui demers pentru a opri pierderea biodiversităţii. Acţionăm împreună pentru o planetă mai bună”, a declarat Orieta Hulea, director general WWF România.