Dan Șucu încearcă să profite de brandul Rapid și să ajute clubul să câștige bani mulți din vânzarea mai multor produse. Vineri a lansat berea „Giuleșteana” și după trei zile susține că stocul a fost epuizat. Omul de afaceri vrea ca gruparea de lângă Podul Grant să încaseze 100.000 de euro anual doar din vânzarea acestui produs.
Rapidul a pornit pe un drum pe care alte cluburi au eșuat. Gruparea din București a anunțat acum trei zile că a lansat berea artizanală „Giuleșteana”. Nu este prima grupare care încearcă o astfel de afacere. Și Steaua a avut la un moment dat o șampanie, dar clubul a renunțat la această idee pentru că produsul nu a avut succes. Dan Șucu anunță însă că vânzările la berea care costă 8.5 lei merg foarte bine și că magazinele așteaptă o nouă tranșă.
„Duminică deja se epuizase tot stocul de 3.000 de sticle, iar astăzi, mâine, va trebui reaprovizionat. Îmi face placere să vă precizez că 10% din suma pe care dumneavoastră, suporterii, o plătiți pentru bere, intră în bugetul Rapidului și ajută la dezvoltarea viitorului giuleștean. Noi ne-am gandit că, în cazul în care 400-500 de mii de sticle vor fi vândute într-un an, Rapid va încasa peste 100.000 de euro”, a declarat Șucu, prin intermediul paginii de Facebook a alb-vișiniilor.
Oficialii clubului Rapid vor să schimbe legislația din România și speră că fanii vor putea să bea pe stadion o bere cu un procent mic de alcool. Dan Șucu a mai spus că își dorește ca gruparea unde este acționar să vândă peste 50 de produce care să poarte însemnele clubului.
„Ne dorim ca în primul an să vindem peste 50 de licențe. Dacă tăticii vor să bea o bere de calitate, și pentru copii un suc de cătină sănătos ar fi binevenit! Și de ce n-ar vrea și mămicile o cafea bună sau un pahar de vin, toate sub brandul Rapid? Idealul este sa ne întâlnim cu toții pe stadion, la meci”, a mai spus Șucu.
Rapid se află pe locul trei și se află la opt puncte de lider.