Dacia face o încercare îndrăzneață față de producătorii care oferă abonamente pentru echipamentele instalate din fabrică, cum ar fi, de exemplu, BMW care taxează scaunele încălzite, oferind șoferilor de orice mașină, nu doar de Dacia, o sticlă de un anume obiect, cu titlul de gratuitate. În acest sens, Dacia ironizează BMW prin oferta genială a devenit virală în Europa.
Redenumind sticlele de apă caldă „salvatoare de scaune încălzite”, Dacia, compania deținută de Renault, își propune să demonstreze că confortul nu trebuie să aibă un cost lunar. Aceasta a subliniat că modelele sale de top Duster, Jogger și Sandero Stepway sunt dotate standard cu scaune încălzite.
„După ce își ridică sticla de apă caldă automobiliștii o pot umple în siguranță conform instrucțiunilor furnizate și o pot așeza pe scaunul mașinii (înainte de a conduce) pentru a o încălzi.”, anunță Dacia, care ironizează BMW cu oferta genială.
Luke Broad, directorul mărcii Dacia UK, a remarcat modul în care „salvatorii de scaune încălzite” au fost doar un pic de distracție, dar a spus că „evidențiază direcția în care se îndreaptă industria în general în ceea ce privește accesul la caracteristici pe bază de abonament. A-i cere cuiva să plătească în plus pentru a activa echipamentele montate din fabrică cu siguranță nu este un comportament Dacia„.
Pentru clienții care împărtășesc punctul de vedere, conform căruia dotările încorporate în autovehicule nu ar trebui să fie o oportunitate de a stoarce mai mulți bani câștigați cu greu de la consumatori, Dacia invită șoferii la sucursalele sale din Marea Britanie, în zilele de 1 și 2 februarie, pentru a-și ridica gratuit încălzitorul de iarnă.
Serviciile de abonament sunt oferite de o mulțime de industrii, săli de sport, site-uri de streaming, dar cu toate acestea, Dacia a decis să sublinieze opoziția sa față de unele companii auto care oferă abonamente pentru funcțiile încorporate în mașină, oferind sticle de apă caldă gratuite.
Oricine este invitat să ridice o sticlă de apă caldă marca Dacia între 1 și 2 februarie la showroom-urile Dacia din Londra, Manchester și Swansea. Motivul nu foarte subtil pentru care marca românească a ales sticlele cu apă caldă ca vârf de lance al acțiunii sale de marketing ar putea fi decizia controversată a companiei BMW de a oferi scaune încălzite pe unele dintre modelele sale prin intermediul unui abonament de 15 lire sterline pe lună.
Dacia, care vinde în prezent Sandero, cel mai ieftin model din Marea Britanie, în valoare de 12.995 de lire sterline, oferă săptămâna viitoare o sticlă de apă caldă gratuită pentru automobiliștii care vizitează anumiți dealeri ai companiei.
Gluma este îndreptată către firma germană de automobile de lux BMW, care anul trecut a provocat revoltă când a confirmat că clienții vor fi taxați cu 15 lire sterline pe lună pentru a debloca funcția de scaune încălzite instalată în noile lor motoare scumpe.
Vezi și: Lovitura colosală dată de Dacia în Franța. Este pentru prima dată în istorie
Dacia, marca românească deținută în prezent de grupul Renault, a declarat că oferta de apă caldă gratuită face parte dintr-o încercare de a „sublinia opoziția sa față de tendința tot mai largă a industriei de a percepe un abonament de la consumatori pentru a accesa funcțiile din mașină”. Acesta a precizat: „Producătorul auto Dacia vine în ajutorul șoferilor înghețați de pretutindeni în aceste luni reci și oferă gratuit sticle de apă caldă, denumite Heated Seat Saviours”.
Gluma este îndreptată direct către BMW, care s-a confruntat cu critici puternice din partea șoferilor și a consumatorilor în general în luna iulie, când au fost dezvăluite prețurile pentru pachetele sale de condus conectat.