Ambiția lui Nicolae Ceaușescu de a construi o mașină sută la sută românească avea să devină realitate. Așa se face că în 1969 ieșea pe poarta fabricii primul model de Dacia 1100. De la acel model lucrurile au început să evolueze, iar Nicolae Ceaușescu avea să dețină un model exclusivist cu dotările premium existente la acea oră. Este vorba de modelul Dacia 1310 TS de 150 de cai putere.
Ca orice președinte care se respectă, inclusiv Nicolae Ceaușescu a avut o colecție de mașini de lux. Printre multele mașini pe care acestea le-a avut în garajul personal s-a numărat un Mercedes-Benz Grosser 600. Celebra mașină germană fusese și vedeta filmelor din seria James Bond, aparținându-i personajului negativ Ernst Stavro Blofield, omul malefic care mângâia o pisică albă.
O altă limuză, primită de Nicolae Ceaușescu era produsă de Crysler. Paykan Hillman-Hunter era un adevărat clasic. Bolidul avea un motor de 1.496 cmc care generează 54 de cai putere.
Limuzina ajungea la o viteză maximă de 145 km pe oră. Mașina a fost produsă de compania auto națională iraniană în 1974. Ulterior a fost făcută cadou lui Nicolae Ceaușescu în același an, pentru a-l felicita pentru „alegerea” sa ca președinte al României.
În afară de aceste limuzine clasice, Nicolae Ceaușescu avea în garajul personal și un model ediție limitată produs la Colibași. În afară de primul model Dacia 1100, ieșit în 1969, modelul Dacia 1310 TS cu 150 de cai putere era unicat prin dotările premium existente în acele vremuri.
Modelul, deși ediție limitată, făcea parte din prima serie de Dacia 1310, produsă între anii 1979-1984. Inițial Dacia 1310 TS fusese destinată exportului, fiind considerată vârful de lance al acelui moment la Colibași.
Modelul excela prin interiorul din vinil maro, prin existența a două boxe high-fidelity, un sistem performant de răcire cu electro-ventilator, dar și celebrele tetiere. Bordul la modelul Dacia 1310 TS cu 150 de cai putere, avea inserții de lemn în bord, capace negre la roți, centuri retractabile, iar în portbagaj o priză pentru un frigider.
Diferența față de celelalte modele de Dacia 1310 TS era sistemul de frânare asistată. La acel moment era un sistem performant, iar Ceaușescu și l-a dorit pe mașina sa. Modelul de Dacia 1310 TS 150cp pe care l-a deținut Nicolae Ceaușescu mai avea modificări făcute la motorizare. Față de celelalte modele, aceasta avea o motorizarea de la Renault 12 Gordini de 150 CP. Acest model de Renault a fost fabricat între anii 1971–1995 în Argentina, și era tot un vârf de gamă.