Fanii Lidl au fost încântați de anunțul lansării unei noi ediții limitate de „cutii misterioase” pline cu articole surpriză din binecunoscutul „culoar din mijloc”, locul unde te aștepți mereu să găsești produse neașteptate. Cu toate că aceste cutii misterioase au un preț de doar 20 de lire sterline, Lidl promite că valoarea conținutului din interior poate ajunge până la 100 de lire sterline, aducând o varietate surprinzătoare de articole, de la accesorii de uz casnic și aparate mici, până la produse de îmbrăcăminte și dispozitive electronice.
Pentru cei care își planificaseră cu mult înainte ziua de achiziție, cumpărarea online a cutiei a fost o adevărată aventură. „M-am conectat pe site exact la ora 10 dimineața, conform anunțului Lidl. Eram pe loc în „coada de check-out” și îmi era teamă să reîmprospătez pagina ca să nu pierd locul,” a spus unul dintre fanii care au reușit să obțină cutia râvnită. Procesul de achiziție s-a dovedit a fi unul tensionat, căci stocul de 1.000 de cutii s-a epuizat rapid, în doar câteva minute.
Când au sosit la destinație, cutiile au adus clienților o varietate neașteptată de produse. O cutie primită de un cumpărător conținea printre altele un aparat cu abur pentru haine, descris ca „mult așteptat și necesar” de către cel care l-a primit. „Ca jurnalist ocupat, nu am timp să-mi calc hainele, așa că grămada mea de călcat se mărește. Aparatul cu abur a fost o surpriză perfectă – nu mă mai întorc la haine șifonate de acum înainte!”, a declarat acesta cu încântare.
Pe lângă acesta, a mai primit un radio digital de bucătărie DAB, „un alt produs pe care nu l-aș fi cumpărat de bunăvoie, dar mă bucur că acum îl am.” Alte articole practice includ pachete de gheață în tonuri de roz, perfecte pentru bucătărie, căști wireless Silvercrest Bluetooth, foarte utile pentru antrenamentele de la sală, și un set de șosete elegante marca Lidl.
Printre alte surprize plăcute din cutie s-au numărat o tavă de lemn pentru mic dejun la pat și o pereche de foarfece pentru unghii – articole aparent mărunte, dar cu o valoare practică ridicată.
Cu toate acestea, nu toate articolele au fost utile pentru toți cumpărătorii. Printre ele s-au numărat un costum de neopren și o jachetă hibridă termică pentru bărbați, articole de îmbrăcăminte care nu și-au găsit locul în viața de zi cu zi a cumpărătorului din Midlands, care a recunoscut că nu este nici un fan al plajei, nici un împătimit al sporturilor acvatice.
„Cu siguranță nu sunt surfer – oricât de mult mi-ar plăcea să cred că aș putea să-l port. Nu e pentru mine.” a declarat el, amuzat. Tot din categoria surprizelor, cutia mai conținea un top termic de bărbați cu mâneci lungi, descris cu umor ca fiind „mai degrabă un cadou pentru tatăl meu.”
Lista completă a articolelor din această cutie misterioasă a inclus:
Conceptul de „cutie misterioasă” reunește, astfel, două dintre elementele preferate ale cumpărătorilor: surpriza și chilipirurile. Lidl a reușit să își atragă clienții prin promisiunea unor articole de valoare, la un preț accesibil, dar cu un element suplimentar de suspans și curiozitate. Deși conținutul fiecărei cutii este unic și surprinzător, Lidl a mizat pe renumele său pentru a garanta că fiecare cumpărător va găsi ceva folositor și interesant.
Unul dintre clienți și-a descris experiența astfel: „Am simțit că desfac cadouri de Crăciun – și totul la un preț incredibil!” De la aparate electrocasnice și gadgeturi, până la haine și accesorii diverse, cutiile misterioase se dovedesc a fi un succes printre cumpărătorii în căutare de noutate și oferte avantajoase.
Pentru cei care nu au reușit să prindă o astfel de cutie, Lidl promite să continue lansarea unor ediții limitate de produse inedite în binecunoscutul său „culoar din mijloc,” menținând suspansul și atracția pentru chilipirurile care surprind și aduc clienților mici comori neașteptate.