Bani sau mașină, dacă nu le ai, ești nevoit să te folosești de Uber, Bolt(fostul Taxify), Yango. Pare sigur, însă și aceștia te pot înșela precum unii taximetriști. Ce fac o parte dintre șoferii de ridesharing?
În luna august a anului curent, între taximetriști și șoferii de Uber, Bolt (fostul Taxify) și Yango a fost un război. Greve, presiuni, dar și un final. Atunci, Guvernul decisese scoaterea din legalitate a aplicațiilor deja folosite de sute de mii de români. Presiunea publică a fost prea mare, astfel că au revenit asupra deciziei. Drept urmare, astăzi avem de ales între clasicul taxi, Uber, Bolt sau Yango.
:format(webp):quality(80)/https://static.playtech.ro/stiri/wp-content/uploads/2019/11/taxi.jpg)
Ce fac unii șoferi de ridesharing?
Clienții se plâng că unii șoferi le anulează cursele dacă sunt scurte și mai puțin profitabile. Pentru a evita să fie penalizați, ei susțin că utilizatorul nu s-a prezentat ori a întârziat. În replică, reprezentanții aplicațiilor spun că aceste cazuri sunt puține, iar autorii sunt sancționați. Puțini clienți au depus plângeri la Protecția Consumatorului.
Un șofer, partener la 2 aplicații, a acceptat să explice, sub protecția anonimatului, cum funcționează lucrurile. Șoferul a spus că, după un anumit număr de anulări, poate fi blocat de la câteva ore, la câteva zile, și nu mai poate face curse. Pentru a scăpa, a inventat o strategie care este aplicată și de alții.