Aplicația Yango este acum disponibilă și în România și promite să facă o concurență serioasă pentru deja celebrele Uber, Bolt și Clever. Numai că dacă dorești să comanzi o mașină, s-ar putea să te trezești că pe ecranul telefonului îți apare un mesaj care te anunță că nu este niciuna disponibilă.
Yango funcționează în aces moment în 16 țări din Europa, Orientul Mijlociu și Africa și a fost lansată și în București. Reprezentanții companiei promit să se supună condițiilor impuse de legislația țării noastre și în același timp să ofere transport pentru clienți la prețuri mai mici decât cele practicate în acest moment de alte companii.
Mai multe detalii despre modul în care Yango vrea să dea lovitura pe piața din România puteți afla accesând linkul de aici. În continuare, ne vom lega de ceea ce primesc clienții în momentul în care vor să comande o mașină prin intermediul noii aplicații lansate în București.
Mai mulți bucureșteni au vrut să testeze noul serviciu și au solicitat mașină prin aplicația Yango, dar au primit pe telefon următorul mesaj: „Nicio mașină disponibilă.” Cum este greu de crezut că Yango a convins deja un număr foarte mare de șoferi să lucreze pentru companie, este greu de crezut că o flotă imensă de autoturisme transporta la acea oră clineți pe străzile Capitalei și nicio mașină nu mai era disponibilă.
Cel mai probabil, faptul că Yango nu are încă suficienți șoferi este explicația pentru mesajul care îți apare pe telefon atunci când vrei să folosești aplicația în România.
Yango aparține companiei rusești Yandex, care este considerată Google al Rusiei, după ce a lansat un motor de căutare. Compania s-a extins în timp și a ajuns să producă hărți, browsere, muzică și servicii offline de livrare de mâncare.