Cum mănânci cartofii corect, de fapt. Trucul secret care le taie din calorii

Cum mănânci cartofii corect, de fapt. Trucul secret care le taie din calorii
Cum se mănâncă, de fapt, cartofii. Trucul ce te va scăpa de probleme

Cartofii sunt preferați de foarte multă lume în diferite mâncăruri, dar consumul lor nu este recomandat de foarte mulți specialiști. În timp ce foarte multă lume îi evită în diete, se pare că aceștia pot să fie degustați fără a aduce foarte multe calorii.

Cum consumi cartofi la dietă. S-au aflat secretele

Toată lumea iubește aceste legume delicioase și mulți uită de kilogramele în plus pe care îi aduc cartofii atunci când sunt prăjiți sau făcuți tip piure. Chiar dacă orice fel de mâncare devine mult mai delicios dacă sunt adăugați lângă, cei ce nu se pot abține de la diferite bunătățuri când se află la dietă vor auzi o veste extrem de bună! Ei pot fi consumați și fără să provoace probleme.

Chiar dacă mai mulți nutriționiști sfătuiesc persoanele să se ferească de cartofi sau măcar să aibă grijă la cantitate, ei pot să fie gătiți și într-un mod foarte sănătos. Cartoful copt are 80 de kilocalorii și nu conține gluten, spre deosebire de o felie de pâine. Reteța este extrem de simplă și poate să fie făcută de oricine chiar în propria locuință.

Vestea pe care o aștepta toată lumea. Cum prepari, de fapt, cartofii

De asemenea, în momentul în care se optează pentru cartofi prăjiți trebuie să fie folosite doar 4 linguri de ulei pentru a nu trece peste 450 de calorii, ținând cont că această legumă acționează ca un burete. Cei ce își doresc să savureze acest fel de mâncare trebuie să se limiteze la 10-12 bastonașe per porție pentru a nu avea probleme cu greutatea. Atunci când vine vorba de chips-uri, numărul de calorii crește și ar trebui să fie evitate.

Există câteva trucuri pe care toată lumea ar trebui să le folosească atunci când se consumă cartofi la dietă. Aceștia trebuie mâncați reci pentru că o parte din amidonul conținut se va recristaliza și nu o să fie absorbită în tubul digestiv. În același timp, cartofii în coajă sau cei fierți au cel mai scăzut număr de calorii față de cei gătiți într-un alt mod ce pot să provoace mai multe probleme.

Această veste probabil că o aștepta toată lumea, mai ales pentru că mâncărurile pe bază de cartofi sunt extrem de îndrăgite. Totuși, toți cei ce consumă aceste legume ar trebui să știe că este necesar să aibă grijă la cantitate. Mai mulți specialiști au indicat că aceasta este rețeta succesului, așa că nu te vei mai confrunta niciodată cu kilogramele în plus dacă respecți toate trucurile.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI