Cum arată magazinul Lidl în care s-au băgat peste 10.000.000 de euro. E unul dintre cele mai impresionante din Europa
Noul magazin Didl Lidl de 8 milioane de lire sterline din Springtown are un interior impresionant de de 2.217 mp, care va fi unul dintre cele mai mari supermarketuri din Europa.
Cum arată magazinul Lidl în care s-au băgat peste 10.000.000 de euro
La acest magazin au fost create și zece noi locuri de muncă. Directorul regional pentru Lidl Irlanda de Nord, Conor Boyle, a declarat:
„Fiind supermarketul cu cea mai rapidă creștere din Irlanda de Nord, suntem încântați să continuăm să mergem cu încredere în planurile noastre investiționale de lungă durată pentru Nord-Vest, aducând noi oportunități de angajare comunității locale și oferind clienților o experiență de cumpărături îmbunătățită în această nouă locație”.
Magazinul a fost deschis pe data de 29 iulie, anul curent.
„Așteptăm cu nerăbdare să primim cumpărători prin ușile noastre și să aducem produsele noastre proaspete, de înaltă calitate și valoare de piață către mai mulți cumpărători din regiunea Nord-Vest.”, spuneau reprezentanții magazinului.
Noul magazin încorporează o serie de caracteristici ecologice. Acestea vor include un sistem de management al energiei certificat ISO 50001 și patru spații de încărcare pentru vehicule electrice în parcarea magazinului de 146 de spații, permițând clienților să-și încarce vehiculele electrice gratuit în timp ce fac cumpărături.
Despre Lidl
Lidl este un lanț de magazine de tip discount fondat în Germania, operat de concernul Lidl Stiftung & Co. KG care are sediul în orașul Neckarsulm. La nivel internațional, Lidl deține peste 10.000 de magazine. Ele se află situate în Germania, Franța, Austria, Belgia, precum și în alte țări din Europa de Vest, Europa Centrală și Europa de Nord.
De menționat este că magazinul Lidl a fost fondat de către familia Swarz, iar numele inițial era Schwarz Lebensmittel-Sortimentsgrosshandlung. În anii ’70 s-a construit însă primul magazin tip modern care se mai găsește și în ziua de astăzi.
În anul 1930, Josef Schwarz a devenit un partener al lui Lidl. El a creat angroul Südfrüchte Co. & Lidl, care la început comercializa numai fructe. Acum, Lidl este un lanț de magazine de tip discount. În 1977 Josef Schwarz și Dieter Schwarz au creat Lidl & Schwarz, forma modernă a lanțului de magazine care se găsește și în prezent și care este acum răspândită în multe țări. Primul magazin tip discount Lidl a fost deschis în anul 1973, după modelul Aldi.
În țara noastră, grupul Schwarz este prezent din 2005 prin divizia Kaufland. Lidl a intrat pe piața locală în anul 2010, atunci când a preluat de la grupul Tengelmann cele circa 100 de magazine de discount Plus.