Veste uriașă! Reprezentanții magazinelor Auchan și Carrefour au pus la cale un plan secret pentru a zgudui pentru totdeauna piața. Schimbările la care se gândesc îi sperie chiar și pe cei ce se ocupă de Kaufland și Lidl.
Lidl ocupă primul loc pe piață, urmat de Kaufland. Cât despre Carrefour, compania ocupă al treilea loc, în timp ce Auchan s-a clasat abia pe locul 7, având afaceri de 1,1 miliarde de euro în ultimii ani. Reprezentanții magazinelor au venit cu un plan pentru a câștiga mai mult.
Presa din Brazilia anunță că reprezentanții magazinelor se gândesc la o fuziune între cunoscutele branduri. Ținând cont că lanțurile sunt prezente și în România, acest lucru ar duce la multe schimbări, printre care controlarea unui sfert din comerțul modern.
În cazul în care fuziunea ar avea loc, două cunoscute lanțuri de magazine s-ar tranforma în unul singur, ajungând la o cifră de afaceri de 3,7 miliarde de euro și peste 450 de magazine. Acest plan secret ar aduce multe probleme reprezentanților altor branduri.
Această informație dezvăluită de presa braziliană nu i-a luat pe mulți clienți prin surprindere, mai ales pentru că un anunț a fost făcut chiar de reprezentanții Carrefour ce își doresc să construiască un brand cât se poate de puternic pe piață.
Oficialii Carrefour au anunțat, recent, că își doresc să caute posibile alianțe, dar și că analizează diferite tranzacții de cumpărare sau vânzare de active pe piețele străine unde s-au implicat. O nouă companie formată din două mari branduri ar ajunge să câștige mult teren.
Carrefour și Kaufland aparțin de același grup, Schwarz, dar sunt operate separat. Cele două afaceri sunt extrem de apropiate pe piață, așa că o decizie privind fuziunea cu un alt lanț de magazine ar putea să schimbe totul pentru compania ce ocupă al treilea loc în preferințe în acest moment.
Bineînțeles, lovitura ar putea să afecteze mai mulți clienți din alte locuri, căci românii ar putea să decidă să cumpere de la acest uriaș, în cazul în care fuziunea o să fie dusă până la capăt. Cifra de afaceri o să fie una imensă, așa că rămâne de văzut dacă reprezentanții magazinelor o să dea o adevărată lovitură.