Simona Halep este cea mai bună jucătoare de tenis a României, așa că nu este de mirare faptul că se bucură de o avere impresionantă. Totuși, aceasta câștigă sume uriașe fără să intre pe teren, căci a devenit o țintă pentru marile companii din țară și din străinătate.
Pentru ca Simona Halep să promoveze o anumită companie, aceasta primește o sumă colosală de bani. În curcuitul WTA, există multe jucătoare ce câștigă mult mai mult, dar și averea la care a reușit să ajungă românca este una impresionantă. Aceasta își rotunjește veniturile fără a pune piciorul pe teren, căci multă lume își dorește să se bucure de imaginea ei.
Sportiva a reușit să câștige sume fabuloase venite din publicitate, mai ales pentru că și-a câștigat de-a lungul anilor statutul de vedetă. Cea mai bună jucătoare de tenis din România are parte de milioane de dolari din acest domeniu atractiv. Mai exact, încă de când se află în top, Simona Halep a strâns peste 6 milioane de dolari.
Totuși, sportiva are mare grijă atunci când negociază contractele pentru acest domeniu, după cum au dezvăluit sursele pentru playsport.ro. Aceasta se bucură de colaborări fructuoase și pe piața din România, fiind imaginea unor companii cum ar fi Dedeman, Dorna și Banca Transilvania. De asemenea, aceasta are și un contract cu Mercedes pe filiera Ion Țiriac.
La fel ca și multe alte vedete, sportiva a fost atrasă și de industria cosmeticelor. Aceasta recomandă produsele semnate Avon, având și un parfum special numit ‚Her Story’ ce a fost lansat în luna martie a anului trecut și a avut mare succes printre fanii Simonei Halep. Se pare că aceasta are motive de bucurie, căci fiecare contract pe care îl semnează este bine pus la punct și îi aduce multe beneficii, iar fanii săi înfocați îi urmăresc fiecare mișcare cu mare plăcere.
Apoi, jucătoarea de tenis a fost pentru mulți ani una dintre imaginile europenilor pentru Adidas, dar, aceasta a pus punct colaborării, fiind nemulțumită de suma oferită de aceștia. La momentul respectiv, poziția din clasamentul WTA i-a permis să negocieze orice contract la sânge, astfel că sportiva a decis să se asocieze cu Nike. După ce și-a luat adio de la Adidas și a migrat spre o altă firmă celebră de echipament sportiv ce o sponsorizează și acum, nu este de mirare faptul că Simona Halep și-a rotunjit sumele de câștig cu ajutorul publicității.