Adela Popescu este una dintre cele mai simpatice, îndrăgite și de succes prezentatoare de televiziune din România. Aceasta a reușit să rămână în atenția telespectatorilor de-a lungul timpului. A ieșit la iveală secretul partenerei lui Radu Vâlcan. Cum a ajuns să aibă parte de faimă?
Cristina Bâtlan a fost invitată în emisiunea Vorbește lumea, așa că a discutat despre faima de care are parte Adela Popescu. Simpatica prezentatoare a întrebat-o ce ar putea să facă dacă are o idee inedită, însă nu își dorește să înceapă o afacere pentru a nu trece prin situații tensionate.
Partenera lui Radu Vâlcan a întrebat dacă poate delega un alt om pentru a se ocupa de ideea sa, însă, Cristina Bâtlan i-a explicat că este perfectă pentru a pune pe picioare un business. Mai exact, aceasta a creat produsul Adela Popescu, care este, în sine, o afacere de succes.
„Adela, cred că ești un om de business. Produsul Adela este creat de tine, puteai să alegi să rămâi în anonimat, dar ai ales să fii un personaj. Business-urile bune sunt cele care inspiră oameni și cele care fac bine.
Cuvântul afacere are o conotație negativă, de multe ori, dar afacerile bune ne fac să ne dezvoltăm. Eu cred că produsul tău este o afacere bună.”, a zis Cristina Bâtlan.
Cristina Bâtlan este o femeie de afaceri de mare succes. Aceasta poate să fie urmărită la Imperiul Leilor. Ea s-a decis să le ofere sfaturi de aur antreprenorilor care vor să pornească o afacere. De asemenea, aceasta a vorbit și despre faptul că mulți nu ar trebui să se lase afectați de pandemie.
„E important să pornești cu încredere în tine, multor antreprenori le lipsește acest lucru. Trebuie să ceri ajutor, să spui că nu poți. La început de drum nu îți spune nimeni că antreprenoriatul nu este o activitate de 4 ore.
Muncești poate 4 sau 8 ore în plus față de echipă. Ideea este a ta, trebuie să îi faci pe ceilalți să creadă în ideea ta. Vreau să vă spun că pandemia face parte din viața noastră. Am trecut cu bine peste asta și ne adaptăm.
Un business bun se poate adapta, este construit solid. Un business poate să fie reformat dacă este crescut organic. La Imperiul Leilor am avut un antreprenor care a venit cu un test. Răspunsul tuturor a fost: ‘Atunci când vine o criză, acționezi’.
Criza e pentru toată lumea la fel, nu știe nimeni. Trebuie să îți folosești creativitatea, viteza de reacție, curajul. Atunci când vezi primul o piață, ești cu un pas în fața celorlalți.”, a zis Cristina Bâtlan.